Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betaler rengøringsfirma sig idag ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det stafig muligt at starte rengæringsfirma og tjene penge på det?. Jeg har hørt konkurrencen er hård og en masse sort arbejde.

jeg tænkte på private rengøring, men det kan vist ikke betale sig arbejde lidt timer mange stedef.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo anpå hvad du selv mener du skal tjene også hvad du kan finde kunder til

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftrr nogle år ønsker jeg gerne 50.000 kr efter skat hver mnd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan jo i princippet lade sig gøre hvis du har den rigtige indstilling, ved hvordan du kommer ind på markedet og har styr på din markedsføring og prissætning. Derudover skal du virkelig arbejde hårdt og kunne blive ved med det. 

Det er også vigtigt du ikke kun tænker på og blive rig (som dine løn drømme antyder) men også elsker dit arbejde og bevare en god kontakt til dine kunder. Men alt er muligt :-) 

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet er umuligt men du er oppe imod en branche som er presset i bund da mange udbyder den service, lønnen er lav og mange arbejder sort hvilket igen presser timeprisen ned i et lejde som vil gøre det svært at tjene store penge på det.

Hvis du samtidig baserer det på små kunder så vil du forventeligt have en del salgsomkostninger for at finde disse. Find hellere et par mellemstore firmaer og hav fast arbejde hver dag/nat for at få en base du kan arbejde ud fra.

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det tror jeg da men der skal pukles og måske især med markedsføring.

Jeg tænker, som opstart, private hjem: At du måske inkl kørsel kan nå 3 huse om dagen a 2 timer og en timepris a 300,- inkl moms (lyder den timepris helt hen i hampen?) Det vil give 36000 i indtægt pr md. Måske lidt kontorer i weekenden eller et par morgener i hverdagen suppleret/i stedet for nogle af de private timer og så lyder 40-50000 kr pr md ikke usandsynligt. Og er der ikke noget med at man, når man har fået de fx 40.000,- ind på kontoen derefter skal betale 25% af dem til moms?

Meeeen jeg ved ikke om det er for mange år siden at jeg har været på arbejdsmarkedet/om tiderne har ændret sig så meget i forhold til konkurrence på det felt, om en timepris på 300,- er sandsyndlig - om den kan være endnu højere? Hvad kan du fx tage hvis vi snakker erhvervsrengøring/kontorer? og om markedet ER til at folk stadig vil vælge et firma og en højere timepris eller om de vælger den lidt mere risikobetonede løsning som er sort rengøring hvor de som oftest ikke kan være sikker på at der er en erhvervsansvarsforsikring og mulighed for at sikre sig at se ren straffeattest

Hvad mener I andre om mit skriv? I har sikkert fingeren lidt mere på pulsen derude end jeg har. 

Godt nytår og held og lykke fra Slikposerne.

Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  msp service Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg 300 i timen er meget højt sat...

Har set flere steder der reklamerer med rengøring af hus i 4 timer for 1000 kr incl moms...

Men er ikke ekspert på området.. Kun hvad jeg har set af udbudte priser..

Men kan du noget specielt eller har du et godt netværk så kan man da måske godt ligge lidt højt i pris

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder jeg så kunderne ?

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv hos kommunen, der kan ældre selv vælge hvem de vil have til at gøre rent, den ordning er guld værd for dig ville jeg mene. Og hvis du er dansker, så er chancen stor, da ældre er mistænktsomme overfor fremmede, så de vælger helst et dansk firma med danske ansatte.

Jeg synes ikke at 300 kr er dyrt, men hvis du kun er dig selv og har få udgifter i firmaet? så start med 275 kr. det er måske en bedre startpris. Så kan du altid ligge tillægsydelser på.

Mvh
Hagbart

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro på dig selv at det kan lad sig gøre så er jeg sikker på at du nok skal klare det :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)