Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Summasummarum installationsfil søges (v. 4.3x)

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, men jeg har desværre haft det på computeren en kort tid, og så har en eller anden opdatering lavet rod i det, så jeg nu hele tiden kommer til en side med krav om, at jeg skal indtaste diverse oplysninger, og når jeg så gør det, svarer den: Tillykke! Nu kan du gå i gang! Men dernæst vil den ikke noget alligevel...

Jeg har nu tjekket systemet igennem, og i tilføjede programmet ser det ud som om, programmet simpelthen ikke er der. Jeg har det hele i en mappe, men ikke installationsfilen, som vist skulle hedde summa4.exe...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er hvis først du har haft det installeret og der er gået over 14 dage - så ligger der en rest i reg data basen som ikke lige går at fjerne og så kan du aldrig mere indlæse programfilen uden hele harddisken formateres - eller på en ny computer.

Så HAR du haft installeret, så hjælper en 4.3 exe ikke noget - så skal du ha enten en der kan fjerne det fra reg data der forhindrer kørsel - eller omformatere og forfra med ALT eller have en maskine det ikke har været indlæst på før ind i spil

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ååååhhh.... 😔 tak

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

...men det giver da ikke mening med de fjorten dage, da jeg jo ikke prøver at få fjorten dage gratis, jeg har jo licens..? 🤔

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie:

...men det giver da ikke mening med de fjorten dage, da jeg jo ikke prøver at få fjorten dage gratis, jeg har jo licens..? 🤔

jo for programmet supportes ikke mere og er som sådan udgået. Det betyder at du ikke kan få godkendt licens online mere og derfor er eneste måde at få det til at køre, hvis du har mistet programmet at:

Have en computer med windows - alt fra vista og frem duer hvis det kun er til det formål - og som det ikke har været indlæst på nogen sinde før 

Indlæse programmets exe i den version der svarer til din systemsikkerhedskopi

starte programmet - køre videre forbi "godkend licens" til prøveperiode som starter når programmet starter op så.

Inden for 14 dage indlæse din systemsikkerhedskopi som indeholder licens godkendelsen - og så kører det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak fordi, du gider bruge tid på at forklare mig det her.

En sidste ting: hvor "stor" skal sådan en ny computer være? Er det nok med fx en billig notebook?

Og skal jeg lede efter en fil, der hedder summa4.exe for at kunne installere programmet i den?

Mvh Sofie

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene alle computere med Windows kan køre det- det er ikke tungt - kan du ikke finde en gammel hos familen Evt?

Ja du skal så bruge en 4.?? Hvor ? Er den version du havde af 4 i din systemsikkerhedskopi, mon ikke noget med 4.3 som var almindelig. 
Den der skal sende den skal sende den som noget andet end exe - omdøbe til f-eks summa.send og når du modtager skal du omdøbe til summa.exe for at indlæse (fordi mail programmer blokerer exe filer.

Jeg TROR jeg har en 4.3 jeg kan sende hvis du finder en computer

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Jeg er på vej ud ad døren for at købe en brugt bærbar nu...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du har en system sikkerhedskopi liggende

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en systemsikkerhedskopi liggende, men ingen installationsfil, andet end summa.exe, og den skulle hedde summa4.exe, når jeg har licens til version 4.40, ikke sandt..?

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)