Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Summasummarum installationsfil søges (v. 4.3x)

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Til alle jer der slås med Summa, var det en ide skifte til gratis Dinero?
ikke noget ringe forslag netop her lige kort inde i året hvor det er let at føre balancen over. Når jeg selv stadigt hænger fast med Summa til en del ting - så er det fordi jeg der har enterprise version som kan køre sagsstyring og afdelingsstyring hvilket gør det super let at vise regnskab for hvert projekt for sig

Jeg tror det er en ting til pipeline på sigt i Dinero. Det er fantastisk, hvis man f- eks kører 20 forskellige projekter, at kunne trykke projekt 12 - og så få alle udgifter og indtægter for det projekt alene i eget regnskab uden at skulle andet, end lægge projekt nr til i ved bogføringen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert John, har du brug for at køre flere afdelinger, lagerstyring og den slags, så er Dinero ikke for dig.
Min fornemmelse er bare, at rigtig mange bruger f.eks. Summa til et lille regnskab, og de ville være uendelig bedre hjulpet med Dinero.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Min fornemmelse er bare, at rigtig mange bruger f.eks. Summa til et lille regnskab, og de ville være uendelig bedre hjulpet med Dinero.
jeps - og helt specielt hvis de jo idag skal betale abonnement for at køre summa lokalt på egen maskine (hvad de som efterspørger 4.3 ikke gør- for de har været med fra før abonnement og kan derfor  - loyalt nok af summa - køre videre helt gratis også med ex den dyre enterprise)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
lagerstyring og den slags,

Derfor er SummaSummarum alletiders: lagerstyring, sende indkøbsordre til leverandør, lave købsfaktura. Det er muligt at lave moms-specifikation udfra dette. Altid muligt at se, hvem var sidste leverandør på xx vare.

Har kikket på Dinero til mine firmaer, men desværre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, Dinero er ikke bygget til dig.

Dbh Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar til at hjælpe med overførslen, især hvis du skal have mere end balancen med - f.eks. gamle posteringer o.lign. Bruger også bl.a. Summasum og Dinero. (Jeg kan selvfølgelig også hjælpe den anden vej 😊)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Faldt over denne tråd, da jeg også er havnet i samme situation - mon du også vil hjælpe mig.

Min installations cd er version 4.03 - men mine sikkerhedskopier er version 4.31 ?

På forhånd mange tak :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

næppe lige her men det burde da ikke gi problem at indlæse 4.31 i 4.03  mig bekendt. Så længe begge er 4. burde det virke omg synes jeg?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har (selvfølgelig! - og med ekstra backup) stadig den installationsfil til Summa 4.23 som John sendte mig i december. Hvis du giver mig din e-mail her, eller i en PM, så vil jeg med glæde sende dig filen.

Da jeg havde problemet i december, lykkedes det mig også at fremskaffe en version 4.0x som ikke virkede med mine backup-filer, men 4.23'eren fungerer upåklageligt.

Mvh.

Mathias

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan i hvert fald ikke få det til at virke...Min installations cd er en version 4.03. I dec 2013 (tror jeg) har jeg fået/købt en opdatering til 4.31. Jeg skal have flyttet det hele over på en ny pc og har installeret cd'en - men når jeg vil indlæse den seneste sikkerhedskopi, kommer der meddelelse om, at regnskabets filer er til en nyere version af Summasummarum.

Måske har jeg denne opdateringsfil til 4.31 liggende på min pc - jeg ved bare ikke hvor eller hvordan jeg skal finde den Sad

Vh Eva

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)