Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

0 - 5 kilo 34 kr uanset antal - Hør om vores andre billige fragt priser !!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Nobeltransport Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoner

Har for nylig startet NobelTransport som er et fragt firma hvor vores hoved målgruppe er mindre og mellemstore virksomheder.
Vi er vel nok Danmarks billigste fragt firma indenfor dette segment.

Hvem kender ikke det med at man skal ha et minimum antal forsendelser før man får den gode fragt pris ?? hos os er vi billigst uanset mængde.

Konceptet fungere sådan at man får et login til GLS intranet hvor så man indtaster kundens fragt informationer. Dernæst printer man den pågældne fragtseddel ud og sætter på sin kasse

Dernæst kan man enten aflevere sine pakker på GLS pakkeshops i hele Danmark, eller få dem afhentet på sin virksomheds adresse for et mindre beløb.

Lad os sparer dig for en masse penge i dit fragt budget for 2015

Kontakt os og få tilsendt et uforpligtende tilbud på mail
NobelTransport@outook.com

De bedste nytårs hilsner

Christian Simonsen
NobelTransport
51 84 85 07
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder godt, men hvad med fragt til udlandet, både EU og uden for EU? Det er især her webshops mangler muligheder for at kunne være konkurrencedygtige med udlandske shops.
Mvh Pernille

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Tak for alle jeres mail i min indbakke - Hvis der er nogen som jeg har overset ved en fejl beder i sende mig en mail igen :-)

Hej Pernille. Send mig hvilke lande du bestemt tænker på, samt cirka antal forsendelser pr. land det drejer sig om

// Christian

NobelTransport 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)