Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovation og entreprenørskab på kolding universitet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Når jeg til sommer skal begynde at studere efter at have holdt et sabatår, har jeg allerede besluttet mig for at det bliver på linjen; HA innovation og entreprenørskab på Kolding universitet. 
Derfor vil høre om der er nogle herinde, der har erfaringer med denne videregående uddannelse, og evt. kunne fortælle hvilke oplevelser i har haft. 
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om der er mulighed for at have sin egen virksomhed ved siden af, eller om studiet simpelthen tager for meget tid så dette stort set ikke kan lade sig gøre. 

Lad mig endelig høre alt hvad i har at sige om denne uddannelse, eller om andre som i også finder interessante. 

Mvh. 
Tobias Holm
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobiasholm:

Hejsa :-)

Når jeg til sommer skal begynde at studere efter at have holdt et sabatår, har jeg allerede besluttet mig for at det bliver på linjen; HA innovation og entreprenørskab på Kolding universitet. 
Derfor vil høre om der er nogle herinde, der har erfaringer med denne videregående uddannelse, og evt. kunne fortælle hvilke oplevelser i har haft. 
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om der er mulighed for at have sin egen virksomhed ved siden af, eller om studiet simpelthen tager for meget tid så dette stort set ikke kan lade sig gøre. 

Lad mig endelig høre alt hvad i har at sige om denne uddannelse, eller om andre som i også finder interessante. 

Mvh. 
Tobias Holm
 

Jeg har en veninde som læser på linjen og hun er rigtigt glas for den. Selv læser jeg Syddansk Universitet i Esbjerg, HA Virksomhedsudvikling I Praksis, som ligner den i Kolding. Jeg er selv rigtig glad for den,s særligt da det sociale på skolen fungerer rigtigt godt, men var lige i starten meget i tvivl. Det hele er bundet meget teoretisk op, hvilket man skal vænne sig til. Det er rigtigt ærgerligt, st man presser en humnistisk hat nedover et studie som HA, men har man først vænnet sig til det, går det fint.

lad mig lige præcisere, at der ikke findes noget Kolding universitet. Der findes Syddansk Universitet Kolding ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)