Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilvenlig Webshop til iværksætter / gør det selv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår til alle.

Her et lille tilbud, nyhed fra DevsSolution

Nu kan vi tilbyde pris billige, attraktive Webshop løsninger, betalingsgateway og hjælp til at søge indløsningsaftale.

Kom i gang med vores Gør det selv webshop, her har vi opsat alle moduler m.m. for dig. Du skal blot indsætte dine data, forretningsnummer og email og selvfølgelig produkter. Så har du en kørende webshop.

Webshoppen er mulig at flytte, hvis du en dag ikke ønsker vi skal hoste den længere. Samtidig er der opsat bl.a. Paypal, Epay, Postdanmark, Devspay og Quickpay modul.

Du har fri mail support, samtidig giver vi også telefonisk support.

Du kan på følgende link, bestille en webshop for kun 175kr. ekskl. moms

Bestil en Webshop

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside designer - DevsSolution:

Du kan på følgende link, bestille en webshop for kun 175kr. ekskl. moms

Vil det sige at naar jeg har betalt de 175kr, saa er webshopppen min, og jeg kan goere med den hvad jeg vil?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

De 175kr er en månedlig pris. Som bl.a. Inkludere hosting, mail og telefon support. Hvis du på et tidspunkt, skulle ønske at flytte den til anden hosting udbyder, ville det koste et engangsbeløb for at købe licenser samt flytning. Dette ville koste mlm. 1995-2495. Derefter vil shoppen være 100% din.

Det er en mulighed for at kunne starte op, uden de store omkostninger. Få sat sin shop godt igang, finde ud af om konceptet holder. Derefter kan man jo vælge at evt. Flytte den / frikøbe den.

Håber det gav svaret du søgte :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)