Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videreudvikle mit produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.
Jeg har fået en idé til et produkt som jeg gerne vil videreudvikle.
Har jer erfarne iværksættere et råd/tip til hvordan jeg kommer videre med mit produkt (Er helt lost).
Jeg har kun min idé i hovedet og min idé er ikke simpel.
Sætter stor pris på ethvert svar.
På forhånd tak!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Erik

Det første jeg ville gøre her var at få konkretiseret din idé på papir, specielt hvis det er en kompleks idé vil det give god mening at få den struktureret og beskrevet. Det vil også hjælpe dig med at få den skærpet. Hvis muligt vil det også være en god idé at få lavet nogle tegninger (Eller Wireframes / Mockups hvis det er en IT-idé).

Med disse Tegninger / Mockups ville jeg så som det næste forsøge at få valideret min idé. Vi får jo alle sammen rigtigt mange rigtigt gode idéer, men det er vigtigt her at der også er andre der syntes at det er en god idé, og med det mener jeg at det er en idé der for nogle løser en "Problem", og vel at mærke et problem de er villige til at betale for at få løst. Hvordan en sådan validering kan foretages afhænger meget af ideen, men det er vigtigt at lytte og derefter få justeret ideen til, inden du begynder at kaste en formue og en masse timer efter at få ideen udviklet.

Morten

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en bil der skal laves - ved du hvad det vil koste?
- Nej vel :)

Du bliver nød til at dele noget branche og retning for din ide for at vi kan hjælpe dig videre med ideer til at videre-udvikle.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eriksam,

hvis det er et fysisk produkt kan jeg godt rådgive dig igang da jeg studerer til produktionsteknolog med produktudvikling i fokus - har desuden en rustfast klejnsmed- og flymekanikeruddannelse i bagagen og erfaring med 3D tegning i solidworks + laserskæring og 3D print

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar!! Ja undtagen til dig R.L, men du mener det vel på en god måde.
Jeg går straks videre med det, da jeg føler jeg har fået nyttige svar. Tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)