Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du imellem 17-27 år og vil du være med til at bygge en helt nyt netværk op? Så læs nedenfor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber i har haft en dejlig jul, og også får et godt nytår!

Er du imellem 17-27 år, og brænder du for at:

- Gøre en forskel

- Netværke

- Iværksætte

- Personlig udvikling

Kan du sige et rungende JA til ovenstående punkter, så er det muligvis dig jeg søger! Dette er ikke et jobopslag, men et opråb i håb om at finde unge ildsjæle herinde.

Jeg brænder selv for, at iværksætte events/projekter, som har til hensigt at gøre en forskel i samfundet både lokalt/nationalt. Det giver mig en enorm oplevelse af personlig udvikling og mening med livet. Samtidig oplever jeg at mit netværk er eksploderet. 

Efterfølgende har jeg opsøgt forskellige erhvervsnetværk for, at indgå i et etableret netværk. Har bl.a været i "round the table" og er i JCI nu. Det jeg elsker i JCI er, at folk brænder for at dyrke ovenstående fire punkter! Det som jeg savner er, at se flere unge mennesker i netværket. Efter at have deltaget i flere kongresser osv, er min oplevelse at folk er imellem 28 - 40 år. Jeg er 24 år og har endnu ikke mødt en på min egen alder.

Måske er det fordi, at JCI har et højt kontigent, og måske fordi det virker lidt kryptisk udefra?

Men ihvertfald nu til sagen :-) Har tænkt længe over at starte en "forening"/ et netværk som skal hedde "De unge ildsjæle"

Tanken er, at tilbyde et lavt kontigent så selv studerende kan være med, aldersgrænsen vil blive 17-27 år for medlemmer. Det som skal være netværkets kerne er de her events/projekter, som altid skal have det formål, at gøre en forskel i samfundet.

Hvis nogen af jer unge kender lignede netværk/foreninger, så vil jeg rigtig gerne høre mere! - Har søgt og søgt men uden held.

Det er en rigtig stor opgave at bygge sådan et netværk op, derfor søger jeg også 2-3 nøglepersoner som er interesseret i 100% indflydelse på hvordan netværket "de unge ildsjæle" skal ekspanderes.

Så hvis du er imellem 17-27 år, og ser dig selv som en ildsjæl - så giv opslaget her en kommentar eller skriv en pb til mig :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du! Vi har gang i noget rundt i hele Danmark, skriv til mig på min mail cecilia-johanne@hotmail.com :)

Mvh Cecilia Rasmussen :)

Fra Virum
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas! 

Tjek JA Alumni Denmark ud!

Vi er en flok iværksætter ildsjæle bestående af tidligere og nuværende deltagere af Young Enterprise samt unge under 26 år med registreret CVR nr.

JA Alumni Denmark har i mere end 10 år lavet og tilbudt events med erhvervsrelaterede emner som lederskab, innovation og networking.

Samtidig er vi et kæmpe internationalt netværk med over 20 JA Alumni medlems lande. Så der er både nationale og internationale events som planlægges og gennemføres af JA Alumni Denmark, andre europæiske JA-alumnigrupper eller vores samarbejdspartnere i Danmark.

Så der er rig mulighed for at skabe et stort netværk, i både ind- og udland.

Vi har afdelinger i hele danmark, så du vil blive tilknyttet din nærmeste region.

Her er links til vores hjemmeside og  JA-YE Alumni Europe:

http://jaalumni.dk/

http://alumni.ja-ye.org/

https://www.facebook.com/yeaddk?fref=ts

Er du interesseret så kontakt mig på lea@yead.dk

Venlig hilsen Lea Hansen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)