Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan engagerer jeg brugere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er kommet så småt igang med at lave http://www.lokalkalender.dk/ og jeg har da nogle arrangementer på den allerede. Men hvordan får jeg opfordret brugere til at tilføje deres egne arrangementer, således at jeg kan få endnu mere indhold på siden?

Og God Jul! :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du burde måske overveje at fortælle dine besøgende hvilke fordele de kan opnå ved at tilføje sig til din side. Tradtionelt “Call to action“ :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Har i overvejet at lave en Facebook side? Jeg tænker det kunne være en god måde for jer, at kommer ud til folk på og gøre dem opmærksom omkring jeres koncept. :) 

Venlig hilsen 
Mark Rune 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark Rune,

Ja jeg har allerede en facebook side her : https://www.facebook.com/lokalkalender 

Jeg har kørt en lille annoncekampagne på facebook, og det har da givet ca 3000 visninger af min annonce og nogle enkelte klik.

Men det er nok konceptet jeg skal have beskrevet 100% klart! :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Lars

Du burde måske overveje at fortælle dine besøgende hvilke fordele de kan opnå ved at tilføje sig til din side. Tradtionelt “Call to action“ :-) 

Ja det er klart jeg skal være knivskarp på det! :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gør det selv! Det er spørgmålet om høne og ægget. Brugere gider først at ligge indhold på, hvis de tror det giver noget. Og der kommer først bruger, når der er indhold. 

Hvis jeg var dig, ville jeg gøre arbejdet selv. Find en lokalavis og start med, at ligger alle de events ind, som du kan finde.

Når folk ser at der allerede ligger mange events, så tror jeg også de bliver bedre til selv at ligger deres op.

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)