Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger APPudvikler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
Jeg syntes selv jeg har fået en genial ide til en app. Den skal udvikles til at bruges til iOS. Jeg søger derfor en meget dygtig udvikler som virkelig ved hvad han laver, til at udvikle denne app for mig. Skriv til mig på mail Anderseye@hotmail.com hvis du gerne vil høre mere om det og så vi kan få snakket det igennem

Anders Eye 

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Herligt med en god ide... men dem er der masser af.

Hvis du vil have en dygtig udvikler til at lave det for dig,  vil det hjælpe hvis du beskriver hvad du vil tilbyde/ betale for udviklingen.

Hvis din forretningsmodel går ud på at du bidrager med ideen og udvikleren skal svede med arbejdet og i derefter skal deles om en håbefuld indtjening, så bliver det ofte svært at få en udvikler med på vognen.

Ideen er ikke nok - Einstein sagde (vistnok) : Innovation is 10% inspiration and 90% perspiration.

Så du må Pitche din ide noget bedre og forklare hvad du bidrager med, som gør at ideen bliver fantastisk - ellers forbliver ideen blot en ide....

Held og lykke med projektet

/Peter

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skulle han fortælle sin app ide herinde Peter ? Han søger en app udvikler og ikke dårlige råd.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er ingen grund til at fortælle om ideen til App'en, blot et godt råd til at få App udviklere i tale Big Smile

/Peter

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter har fulstændig ret, og det er bestemt ikke et dårligt råd.

Da jeg selv er appudvikler så ved jeg hvad der fanger en udviklers interesse i sådan et opslag. 

Først og fremmest beskriv hvilke funktioner appen skal have. Du behøver ikke røbe din ide, men forklar kort hvad opgaven omfanger. 

Der er nemlig stor forskel på et app som fx. tinder og et kamera app. Så beskriv kort hvilke funktioner appen skal have, dette gør det nemmere for en udvikler at få et overblik over hvor svær opgaven er. 

Ser ikke opslaget som særligt seriøst og tænker derfor at det ikke engang er det værd at bruge tid på at skrive til din mail. 

Men det kan sagtens være du har en super ide til et app, så sælg det lidt bedere. På den måde kan du finde den bedste person til at lave dit app.

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg ligger inde med en super god idé, og vil gerne have en erfaren til, at se min idé.
Den app jeg har i tankerne skal kunne, aflæse hvor mange timer, minutter man har brugt på forskellige apps, ligesom steam, hvis du har kendskab til det.
Send evt. en mail til mig og jeg kan uddybe mig mere; ricky@baang.dk

/Ricky Bang 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricky

Har selv haft samme ide, men der en fra USA der har lavet den og den hedder Moment. Jeg fik den dec. 2013 og jeg kom ikke i gang med den desværre. Moment kom ud i juli 2014 mener jeg.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersEye:

Hej Amino,
Jeg syntes selv jeg har fået en genial ide til en app. Den skal udvikles til at bruges til iOS. Jeg søger derfor en meget dygtig udvikler som virkelig ved hvad han laver, til at udvikle denne app for mig. Skriv til mig på mail Anderseye@hotmail.com hvis du gerne vil høre mere om det og så vi kan få snakket det igennem

Anders Eye 

Kan du fortaelle hvad budget til afloenning af denne udvikler er? Jeg kender muligvis en som er intereseret.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uhadada  .... Patenter på APP's nu er vi på vej en i et minefelt her - prøv at tjekke den her artikkel: http://www.version2.dk/artikel/patentraadgiver-saadan-bliver-software-patenteret-selvom-softwarepatenter-er-forbudt-58819 - Men medmindre det er noget genialt nyt du har brug for vil jeg ikke spilde tid og penge på at forsøge at patent beskytte din idé  -  Langt de fleste app's er bygget op om meget generisk teknologi (open source osv), og her giver det med patenter ikke så megen mening - men er du i tvivl så ta' en snak med dit lokale væksthus - de er rimeligt kompetente, og hjælper gerne, og skal ikke sælge noget.

Mht at holde din idé tæt til kroppen, så bare slap af - vi der udvikler app's sidder ikke og venter på at hugge den, i hvertfald ikke på dette tidlige stadie. Du har tumlet med den længe så du er meget bedre inde i den end mig og de fleste andre herinde. Skulle jeg endelig hugge din idé, ville jeg da vente til du var færdig med app'en - så kan jeg se om der er et marked og hvor der er svagheder jeg kunne udnytte.

Så for at være helt ærlig, din idé er ikke noget værd, sorry - that's the fact of life - din evne til at eksekverer den, og kendskabet til dit markede, se det er det der gør forskellen.

//Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)