Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er mine debatindlæg slettet?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes at tonen fra duskylderpenge.com generelt er meget hård overfor andre der ikke lige står i kø for at give jer stor applaus og stående bifald med dacapo og hvad har vi ellers.

Jeg skal ikke stille mig til dommer over hverken det ene eller det andet, men de metoder i anvender ville ikke være nogen jeg stilletiende ville acceptere på hverken den ene eller den anden måde såfremt de blev anvendt mod mig på et tidspunkt.

Det være det, her kigger jeg på det forretningsmæssige aspekt. Den måde i håndterer kritik på navnligt her på forum virker meget useriøs og det virker som om nogle af jer meget hurtigt bliver tøsefornærmede over at alle andre ikke kan se det er en skidegod ide.

Superbrugere har mulighed for at fjerne indlægamino, ligesom admins har mulighed for at fjerne dem. Det er nogle af de kriterier der er for brug af amino, og taget i betragtning af at i driver et inkassoselskab som jo netop gør brug af de rammer der er sat, og i jeres tilfælde gør brug af det helt ud til kanten af rammerne, forstår jeg ikke at i ikke kan forstå og acceptere det regelsæt der er opsat fra start.

Reglerne her på amino samt mulighederne er jo de samme for jer som de er for alle andre.

Istedet burde den modvind i har oplevet herinde, samt de diskussioner der er kommet ud af at i har flashet med jeres forretningsmetoder, måske fordre til lidt selvransagning istedet, hvor man måske tager og kigger lidt ovenfra og ned på kritikken istedet for at lade sig ramme personligt af den.

Det at i øjensynligt lader jer ramme så enormt personligt, samt bruger ukvemsord i jeres indlæg gør i hvert fald at jeg ikke har tænkt mig at benytte jeres services hvis jeg en dag skulle være så uheldig at stå med en kunde der ikke kan betale det han skylder. Det virker uprofessionelt.

God jul. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den der skriver de længste indlæg og de fleste gange har altid ret  .... Big Smile er der nogen der tror -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal, 

Vi to havde faktisk en fair dialog tidligere i et andet indlæg hvor du fortalte om din egen fortid, hvor du var gået konkurs mv.... Du har min støreste respekt for du forsætter winners are losers that just didn´t give up..... 

Jeg må tage ansvaret for jeg har bygget deres ide til virkelighed, og ja du for ikke mange offentlige venner på dette, men det virker fadme... du skal se de mails de modtager om hvor glade kreditorerne er, nogen er ved at må gå fra hus og hjem.... 

DuSkylderPenge.com er ikke en inkasso virksomhed, dette fremgår alle steder meget tydeligt på deres hjemmeside, her i debatten osv.... så sammen lign og ikke med dette venligst, da min egen oplevelse med danske inkasso virksomheder er det er spild af tid, tag heller sagen i egen hånd og lav egen inkasso.

Toner i mine indlæg hvis du tjekker min profil plejer at være hjælpsom og forklarende, men jeg må tilstå at personer som mener de er bedre vidende, kommer med udokumenterede påstande og beskyldninger, som de intet har at have det i, eller anonyme profiler det for mit pis i kog - sorry!

Jeg har i mine mange indlæg om www.duskylderpenge.com her på Amino startet meget pænt og sobert, men tonen fra de anonyme brugere gør debatten hård og usaglig, for det har jo ingen konsekvens for dem, og mange af de andre er ingen gang selvstændige...

Jeg skal holde jul med Familien nu, god jul til alle iværksættere og debatører som holder den saglige gode debat igang på amino

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 11:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Den der skriver de længste indlæg og de fleste gange har altid ret  .... Big Smile er der nogen der tror -

Kære Per, 

Jeg mindes vores to klinger har mødtes tidligere, mon ikke du fik svar på tiltale der, jeg kunne næsten ikke gøre det kortere.

god jul

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristian Holm:

Jeg synes godt det virker meget underligt at Amino folk blot sletter indlæg, det må jo skyldes vi ikke betaler til Amino som plus medlemmer, så tæller vores indlæg ikke ?

Jeg synes blot det er besynderligt at vi skriver til Amino i sidste uge om de ikke er venlige at fjerne et stærkt injuriende indlæg, som var skrevet at en anonym debatør uden navn eller en virksomheds navn kun grundløse påstande.
Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men stå frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt.

Lad os tage dialog på et sagligt og fair niveau hvor alle ved hvem som skriver, og lad os fra bede os Amino censur fordi det kan gå ud over deres annoncører.

Eller ændre titlen fra debat forum til noget som passer mere.... Og hvor folk bliver oplyst om dette inden de starter en debat som bare slettes straks den findes upassende.

Måske at man skulle acceptere regler mv. Når man opretter en konto, blot et forslag

Jeg har vist ikke rettighederne til at slette indlæg, så det har ikke været mig, men jeg har til gengæld været én af dem, der har givet nogle af dine indlæg én stjerne. Når jeg har givet disse indlæg én stjerne, så har jeg hverken taget højde for dit dårlige rygte eller om duskylderpenge.com er uetisk eller moralsk forkasteligt. Jeg kender dig ikke godt nok til at kunne dømme dig, og jeg er ikke jurist, så kan på ingen måde sige noget klogt om duskylderpenge.com

Til gengæld kan jeg sige noget om mit synspunkt på Amino - selvom jeg stadigvæk er relativ ny herinde i forhold til så mange andre. 

Amino er det bedste forum, jeg nogen sinde har været oprettet på(jeg har været oprettet på en del forums). Der er altid en venlig og hjælpene tone på Amino. 

Når jeg har givet dine indlæg én stjerne, så har der været følgende grunde:

1. Når jeg har læst dine indlæg igennem, så har det sjældent været hjælpene eller i god tone. 

2. I stedet for at svare på spørgsmålene, der bliver stillet, undviger du for eksempel med følgende svar:

"Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men stå frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt."

Du har også brugt andre måder at undvige spørgsmål. (oftest igennem mudderkast) 

3. Indlægget er skrevet fra en anden profil, hvor det tydeligt fremgår, at det er dig eller en ven, som kun skriver i indlægget for at hjælpe dig i debatten. 

4. Du kaster mudder tilbage. (i sammenhæng med nummer 2) 

Der er garanteret flere grunde til at jeg har givet én stjerne, men i bund og grund så er det fordi du ikke giver værdi til forummet eller til andre aminoer. Du prøver altid i dine indlæg at fremstå som den, der har sin del på det reneste. Du mener selv, at du har en dialog på et sagligt niveau og med en god tone. Du mener, at man skal stå frem i debatten med navn og CVR for at kunne deltage i debatten og så videre..

Men du har ikke dit på det reneste. 

1. Du har oftest en "hemmelig" dagsorden bag dine indlæg. For eksempel var du kun udvikler på duskylderpenge.com. Netop din rolle i denne virksomhed er for mig blevet noget uklar. For mig at se, er det også lige meget, hvad din rolle er. Men du kan ikke gå ud og sige, at brugerne på amino skal stå frem med navn osv. og så samtidig ikke selv være reel og autentisk.

2. I stedet for at svare på spørgsmålene, der bliver stillet - kaster du mudder tilbage. 

3. Det virker som om, at du bruger forskellige profiler på Amino, der repræsenterer duskylderpenge.com, hvilket gør debatten meget forvirrende. 

Og så videre! 

Der skal meget til for at blive upopulær herinde på Amino, hvilket også må sige et eller andet om din måde at debattere på. 

Hvis du selv ønsker en bedre debat i fremtiden, så har jeg nogle forslag:

1. Vær altid autentisk og reel med din dagsorden og hensigter med dine indlæg. 

2. Svar på de spørgsmål, som bliver stillet, uanset om profilen er anonym - uden at prøve at undvige spørgsmålene. 

3. Svar altid i god tone og undgå mudderkast. 

4. Spørg dig selv, om dit indlæg giver værdi til debatten (Det behøver den selvfølgelig ikke gøre - men det er en god start).

5. Deltag kun i debatten med én profil. Der er intet i vejen med, at der som sådan bruges flere profiler, men det virker altid suspekt. 

6. Undgå at diktere debatten. Som når du for eksempel skriver, at en aminobruger bør stå frem med fuldt navn og CVR. (måske er det lidt paradoksalt til mit indlæg her)

Jeg vil gerne understrege, at dette blot er mit synspunkt. Desuden har du fået en forklaring på, hvorfor du i nogle tilfælde har fået én stjerne for dine indlæg. 

Jeg håber ikke, at det var et alt for surt et opstød. Det var hvert fald ikke intentionen. Men måske det kan hjælpe konstruktivt til at dine debatter fremover ikke løber af sporet - hverken af andre aminoer eller dig.

Glædelig jul! :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 12:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

DuSkylderPenge.com:

Jeg vil prøve ikke at gøre dette alt for personligt, og derfor blot nævne at når man offenligt har en profil som du hvor du tilbyder SEO, website osv... services så burde du nok skaffe dig et cvr. først inden du kaster med sten på andre. 

Jeg er glad for dit indlæg med du er jo ikke iværksætter, dit navn har aldrig stiftet et selskab iht. virk.dk så din mening betyder ikke noget syndeligt for os, vores firma vil aldrig blive gode venner med alle, og aldrig dårlige betaler, så tak for dit saglige indlæg som virkelig argumenterer for dine tidligere påstande. 

Ovennævnte har jeg sandelig heller ikke påstået at have, men du har fået mit navn og gjort brug af det, så lidt betyder det jo alligevel.

Man behøver ikke at have cvr. nr for at arbejde med SEO o.s.v.

Hvorfor ikke indse at jeres metoder bare er en moderne gabestok, hvor alle har lov til spytte på den der sidder i den. Der er mennesker som spekulerer i at skylde penge, og flytte rundt med dem, og så er der nogen som har været meget uheldige at havne i en skidt situation. Den første gruppe er jeg enig i at man skal sætte hårdt ind over for, men ingen af de 2 grupper fortjener at blive udsat for jeres metoder.

Ulovligt eller ej, jeg ved det ikke, jeg håber det første. Som firma udnytter i bare det grimme som findes i alle mennesker, rendyrker det og laver penge på det. Hvis vi skal bruge et udtryk, som blev sagt i folketinget en gang : " Stuerene det bliver i aldrig"

God jul til alle på Amino, både dem med og uden cvr. nr.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beklager men - jeg har ikke opfattet at vi har været så tæt på at nogen klinger kunne krydses.

Det skal siges at jeg pt i DK så det er nok rimeligt usandsynligt - men jeg var jo igennem Frankrig da vi kørte her op - måske der -?

http://ekstrabladet.dk/112/article4679662.ece

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
at hænge dårlige betalere (eller indbrudstyve for den sags skyld) ud på internettet for at få penge fra dem er jeg så helt klart imod som jeg kan være. Målet helligere midlet går jeg slet ikke ind for i et retssamfund

Det er let at moralisere og være politisk korrekt lige indtil man selv bliver taget i røven af en af mange svindlere og økonomiske serieforbrydere som trives godt i Danmark, netop på grund af at vi og vores lovgivning overfor den slags er total tandløs.

Selv mistede jeg, på en mand af ovennævnte slags, i mit firmas opstart i 2004 ca. 10.000,- og det var rigtig mange penge for mig dengang, faktisk tæt på at ødelægge min chance for at fortsætte firmaet. Til mit held blev han bl.a. på foranledning af stor debat på Amino hængt offentligt ud i et TV program hvor jeg også deltog og det medførte at jeg fik varerne retur, dog ikke mine penge. Samme mandsperson har trods dette nu er mere end 10 år siden for nylig igen været fremstillet i TV i anledning af en lang række svindelnumre han har lavet.

Skulle jeg være så uheldig igen at blive narret af sådan en svindler vil jeg ikke tøve et sekund med at hænge ham ud på duskylderpenge eller lignende, i den situation vil jeg gøre hvad som helst for at få vedkommende ned med nakken, hellere ødelægge hans liv end at han ødelægger mit, retssamfund eller ej.

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:

Beklager men - jeg har ikke opfattet at vi har været så tæt på at nogen klinger kunne krydses.

Det skal siges at jeg pt i DK så det er nok rimeligt usandsynligt - men jeg var jo igennem Frankrig da vi kørte her op - måske der -?

http://ekstrabladet.dk/112/article4679662.ece

Kære Per, 

Jeg kan henvise til et tidligere indlæg hvor jeg vidst fik fremstillet dig så ingen behøver at være i tvivl. 

Lad Julen freden lægge sig, såfremt du ønsker at gøre debatten personlig så se www.kongstadholm.blogspot.com hvor der er forklaring på den sensations journalistik jeg har været igennem, derefter så kom med saglige indlæg istedet for mudderkast. 

Skriver du igen i denne tråd fremstiller jeg dig igen helt nøgen og for alle folk at se - hvem du er.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:
http://ekstrabladet.dk/112/article4679662.ece

OK, jeg kan så se at hr. duskylderpenge hører til i samme kategori som den bedrager jeg omtalte i mit tidligere indlæg Surprise Trist

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)