Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig annoncering på gaming-relateret site med mange besøgende!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, 

Jeg er indehaver af MinecraftList.dk hvor vi nu har lanceret mulighed for, at købe reklameplads i toppen af siden. 

Hele projektet startede i januar hvor jeg selv synes, at der manglede en god side til alle Minecraft fans i Danmark. Vi lancerede siden for offentligheden d. 7. marts 2014. Siden er i udvikling hver dag, hvor der bla. arbejdes på nye features til vores brugere og optimering vores systemer. 

Vi har store planer for hvor vi gerne vil hen med siden og der bliver arbejdet hårdt på, at det lykkedes. 
Kan allerede sige nu, at vi forventer, at udvide siden videre ud til verden - Internationalt. Så der bliver også arbejdet på, at lave systemet "klog" nok til, at splitte siden op, så den danske side ikke påvirkes af den internationale del osv. 

Så vi har en liste med idéer vi vil have gennemført på siden hvor vi samtidig har en plan med selve siden, som også følges. 

Nu siger jeg "vi" hele tiden, men hvem er vi egentlig? 

Vi er i alt 2 bag MinecraftList. Det startede kun med mig, men hurtigt kunne jeg se, at jeg manglede en programmør mere. 

Jeg selv står får drift, programmering og support på siden. 
Den anden står kun for programmering. 

Hvad med besøgende? Har i mange af dem? 
Vi synes selv vi har en del besøgende hvis man tænker på, at det kun handler om en ting - Minecraft. 

Vi har lavet en statistik side hvor det er muligt, at se så meget som muligt. Bla. data fra Google Analytics, hvor mange brugere vi har osv. 

Hvad vil reklamepengene så gå til hvis i er frivillige? 

Pengene fra reklamerne vil kun gå til holde MinecraftList kørende. 
Der er udgifter til siden hver måned, såsom server osv. som skal dækkes. 

Samt, så er vores planer, at vi snart vil udvide, som vil resultere i større servere, som ikke er helt gratis - desværre. 

Hvordan gør man så? 

Vi vil hurtigst muligt lancere et system, som håndtere betaling, statistik over diverse ting tilhørende din reklame osv. 

Vi stræber samtidig på, at lave det så brugervenligt, som muligt, så alle kan finde ud af det. 

Vil du høre mere? Så skriv endelig gerne en PM til mig, så skal vi nok finde du af noget! 

Priser: 

Pakke 1: 
300 kr. 
20.000 visninger 

Pakke 2: 
625 kr. 
50.000 visninger 

Pakke 3: 
950 kr. 
100.000 visninger 

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nu fortælle, at vi d. 1. januar udgav en nu funktion på siden, som forhåbentligt også skulle give ekstra views og aktivitet :)

Fra Kerteminde
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 74
Fra  Wuup-Wuup.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Kan du sende mig en PM, så kan jeg forklare om et kommende projekt som jeg gerne vil købe en reklameplads til. 

/Frederik

www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Send mig gerne en PM.
På forhånd tak:-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et par stykker der har kontaktet mig, det dejligt at se :)

Kan fortælle, at selve systemet er hele tiden i udvikling så det bliver bedre og annoncørerne får mere ud af deres reklame.

Skriv gerne hvis der er noget du gerne vil vide eller noget helt andet!

Med Venlig Hilsen
René Dyhr 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)