Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du betaler for Google's dovenskab

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige pt. ligger jeg også øverst på side 2. Det er lige en tand højere end jeg lå førhen. :D

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

4% er MEGET højt. Når jeg har skrevet for folk, er dem der spammer det maksimalt oppe på 3%. Jeg ville personligt bruge nogle andre lignende udtryk i stedet og få densiteten sparket lidt ned. 

SeoQuake siger dog følgende densiteter:

Babyalarmsystem: 0.93%

babyalarm: 2.38%

Babyalarmen: 0,67%. 


Jeg er dog ikke helt sikker på, hvor meget den reelt tæller med (titler, tags). Den burde ikke tage babyalarmen som babyalarm (Mener jeg ikke den gør)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere:

1. Du har 11 <H1> tags på din forside - Reducer dette til et enkelt og lav de andre til <H2> og <H3> tags (burde man kunne ændre størrelsen på - kan ikke huske hvordan).

2. Der står babyalarm 22 gange (5%) i de nye 500 ord du har tilføjet. Kun 8 af dem er babyalarmen, babyalarmer etc. 

Få slettet eller ændret nogle af dem til noget fagligt lignende. 5% er altså voldsomt.

3. Få evt. uploadet et XML sitemap til google webmaster tool. Så er du sikker på, at alle dine sider er indexerede og at de bliver opdateret regelmæssigt.

4.Evt. tilføj mere tekst til forside samt undersider og kom igang med noget linkbuilding, hvis du gerne vil op som nr. 1 :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Takker for din hjælp endnu engang - er allerede igang med mange af de foreslåede ændringer. Har i forvejen et XML sitemap uploaded via webmaster tools.

Jeg vil på et senere tidspunkt få tilpasset tekster mm en lille smule.

Linkbuilding er jeg virkelig bange for selv at begive mig ud i - har hørt så meget om, hvis du placerer et link forkert - så bliver du blacklisted af google og det skulle jeg nødig ende med ^_^

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SeoQuake mener bare ikke at XML sitemap eksisterer. Underligt.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ihvertfald - det har googles webmaster tools også godkendt.

Sitemappet er skabt vha. a SEO By Yoast plugin'et til WP.

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)