Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website platforms (Anbefalinger)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen!
Sidder og skal til at gå i gang, med at sætte en hjemmeside op, til online salg af varer.
Jeg er dog i tvivl om, hvilken platform der virker bedst. Har prøvet lidt med wordpress, men har hørt at det virker bedst til bloggere?
Kan shopify eventuelt anbefales? Hvad er den bedste løsning, hvis ikke man har erfaring med at "kode".

Mvh. Jonas!

Ps. God Jul!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt grøn på kodning området, derfor faldt valget også på shopify. Shopify er helt fint og utrolig nemt at komme igang med. Det kræver ingen kodning frædigheder, enkelte gange kræver det lige at man lige skal ændre en lille smule eller indsætte noget. Men shopify har en masse guides til det. :-) 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Det kommer sådan set lidt an på dine behov som sælger, og personlig præference. Jeg har tidligere udviklet i Prestashop, men er nu gået all in på WordPress. Ja, originalt var WordPress "kun" et blog CMS, men i dag er det så meget mere. Med WordPress og WooCommerce kan du skabe din egen shop - men husk at der er meget mere arbejde end det indblandet. F.eks. at lave et godt design som virker, SEO optimering og produkter. 3 overordnede emner som også tager tid. 

Håber du kunne bruge svaret, og hvis du har flere spørgsmål er du altid velkommen til at skrive en mail. Jeg kan hjælpe med det meste.

/Nicolaj

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svar!
Jeg har lige tjekket din hjemmeside ud og ville lige høre om den er opsat med shopify?
Ps. tror jeg har vundet en fejl, der står nemlig at "Touch screen handsker (sort)" koster 0 kr, men når man klikker ind koster de 49 kr. Ville bare lige gøre dig opmærksom! :-D 

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!
Har overhovedet ingen erfaring, med at opbygge en hjemmeside, så det kræver vel, at der bliver brugt en del tid, på at sætte sig ind i Wordpress. Hvor avanceret er det?

Mvh. Jonas! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror sådan set ikke du finder noget som ikke bliver avanceret, hvis du vil lave det selv fra bunden.
At designe til CMS-systemer kan godt blive lidt langhåret, hvis man ikke har kendskab til kodesprog i forvejen. Selve back-end delen af WordPress er dog lige til at gå til, det er derfor det er så hundens populært :o)


/Nicolaj 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja min side er sat op i Shopify. Jeg har valgt en tema derinde og ændret i den. Tak for det, det er nu ændret. :-)

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha Jonas, det er det rene dynamit du spørger om herinde. Lange debatter, og "religions" krig om hvilket CMS der er bedst har spørgsmålet tidligere ført til.

Mit råd er : prøv nogle forskellige systemer, og brug det du synes er nemmest at bruge for dig Wink

Held og lykke med det

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Allan. Er dog i tvivl om shopify er avanceret nok..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)