Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starten på noget stort!!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino brugere

Jeg og min gode ven har længe tænkt over at starte en virksomhed, noget som folk vil kunne vise interesse for, problemet er bare vi har ingen ide om hvilken branche vi skal kunne dække over da vi nu er 15 år og går i 9.klasse så tænker vi også over om det er lidt for tidligt. Men udover det så vil vi gerne spørge om hvordan og på hvilken måde vi kan starte noget op vi har længe tænkt på noget med webshop, men vi har læst at det kommer til koste omkring de 5.000-10.000 kr at få opsat en hel professionel og opsigtvækkende side. men nu hvor vi kun har fritidjob som den eneste indtægter vil vi måske overveje at investere i webshoppen. Hvis vi altså kommer på en unik ide

Med venlig hilsen

to unge drenge med en iværksætter drøm

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil blot give jer et enkelt råd.

Lad være at opspare en masse penge, som I bruger på betaling af en webshop. Opspar istedet pengene til "inventory" / Varer eller hvad I nu end vil sælge.

Lær selv at lave en webshop. Det tager godt nok noget tid at få lavet en flot webshop, men så kan I selv tilpasse den og vedligeholde den og dermed spare penge. Samtidig med det vil I i fremtiden kunne spare mange penge, hvis I starter flere webshops - da I nu selv kan lave dem :) Held og lykke med det, glædelig jul!

Vh.
Michael Trolle

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)