Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 40% på alt layout til Tryksager: Logo, Visitkort, Flyers, Katalog mv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi giver 40% rabat på alt layout til tryksager - ved tilmelding til min liste. Det er ikke spam, det er ikke nyhedsbreve - intet nonsens.

Det er alene rene og konkrete tilbud på vores arbejde - med MINDST 25% rabat. I udvalgte perioder laver jeg meget specielle priser til denne liste.

Det kan f.eks. være 55% rabat på en ny webshop, 40 % rabat på et nyt logo, 45% rabat på dit Facebookcoverbillede - du har forstået det :)

Forvent derfor hverken mange mails eller spam på nogen mulig måde. Udelukkende tilbud jeg mener har stor værdi og som minimum bør overvejes.

Man kan naturligvis nemt afmelde sig igen - jeg er kun interesseret i at have folk på min liste, som KUNNE være interesseret i at overveje disse skarpe og meget konkrete tilbud.

Tilmelder du dig inden nytår, giver jeg med det samme 40% på AL layout til tryksager.

Det gøres her: www.davidmetzon.dk/tilbud

Rigtig god dag!

Dbh. David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Fra  idbolig.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget procent på logo og flyers siger du?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved tilmelding til tilbudsmailen, har jeg valgt at give 40% rabat på alle tryksager (eksklusiv tryk). Dvs. 40% på udarbejdelse af logo og flyers også ja.
Du er også meget velkommen til at skrive til min mail dme@dmegraphic.dk eller se mere på www.davidmetzon.dk/tilbud

Rigtig god dag!

Dbh. David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)