Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan var 2014 for din virksomhed og hvad det bedst er sket for virksomhen og dig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Overskriften
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start du - du sidder sikkert og brænder for at fortælle hvordan det er gået dig. Ingen dansker spørger sådan - hvis han selv har det ad hel... til *SMIIILL*

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åbnede min første webshop i slutningen af november. På ca. 18 dage havde jeg udsolgt og omsat for ca. 30.000 kr :) Gået over alt forventning, og står nu med et tomt lager :(

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Startede op i februar med et helt nyt produkt i Danmark og fik omsat for 24.000 første år - så glæder mig til næste :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i Bleep Films omsat for 151.000 kr. ved siden af SU'en, så det er vi fint tilfredse med :D

2014 blev også året hvor jeg åbnede min første solo-virksomhed BilligVideo.dk. Det blev til en omsætning på knap 16.000 kr. siden maj. 2015 kommer til at stå på videoproduktion med BilligVideo.dk og lancering af min første webshop HotKop.dk.

God jul og godt nytår!

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg startede i Maj/Juni og efter en noget sløv start kom der liv i maskineriet. Jeg har omsat for 280.000 i 4. kvartal og totalt 361.000 i omsætning i 2014. Dertil har jeg ordrer liggende til Januar for samlet set knap 200.000.- potentielt mere. 

Efter jeg gik konkurs i 2010 har jeg haft en meget stor had/kærligheds følelse for det at være selvstændig. Alt i mig havde lysten, men kroppen kunne altså også huske de tæv den fik fra 2010 til 2013 (gældsanering). Så det er meget tilfredsstillende at se at trods at jeg har satset på det følelsesmæssige plan, så kan jeg altså godt finde ud af at drive virksomhed og lave penge :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste der er sket for mig og mit selskab, er ironisk nok at jeg er trådt ud af mit selskab. Jeg har igennem en del år drevet både EasyFlow og CloudSprout, sammen med to partnere. Men igennem længere tid, er vi bare groet fra hinanden både hvad angår indsats, ambition og faglig udvikling.

Vi kom ikke rigtigt nogle vegne, selvom vi hver måned har kunne udbetale en middelmådig løn, var der ikke rum til at vokse eller opnå et nævneværdigt overskud. Det eneste der rigtigt skete var at vi fik opbygget et software aktiv, men da vi aldrig rigtigt har kunne kapitaliserer på det, så var det ikke nok til at vi kunne fortsætte af samme vej.

Derfor valgte vi, at jeg trådte ud af firmaet, fik software aktivet og CloudSprout, mens de andre fik konsulent forretningen. Jeg endte med at måtte betale for at få lov at træde ud.

Det var en svær tid for mig, selvom jeg på det rationelle plan godt vidste det var det eneste rigtige at gøre, så var følelsen af at stå med den hele alene var angst provokerende. Selvom vores partnerskab bar præg af vi alle tre var Civilingeniører med IT som speciale, så var der alligevel en masse som var uddelegeret, alt det skulle jeg stå med det hele selv.

Men det er gået fantastisk, ved at lave hosting, webprojekter og konsulent, er bruttoomsætningen oppe på omkring 1,3-1,4 million, for første halve år. hvilket jeg selv er super stolt over. Men det har også været hårdt, der har på intet tidspunkt været timer nok i døgnet.

Man skulle tro, at det var omvæltninger for et år, men jeg har fået et jobtilbud som simpelthen ikke kunne sige nej til, så d. 10 december blev jeg fuldtidsansat som udviklingschef, i den fedeste virksomhed som jeg har samarbejdet med, virksomheden emmer af succes, og er uden lige det sjovest og mest udfordrende sted jeg har prøvet at arbejde. Troede at jeg altid skulle være selvstændigt, men nu syntes jeg at det er fantastisk at være med på en mission, hvor det ikke er mig der er kaptajnen.

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke rigtigt kommet i gang.Jeg sidder stadig med planlægning, hvis regner mv

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en katastrofe start på året i januar og februar, tog alt det arbejde og alle de penge jeg har smidt i SEO så småt fart, for at for alvor at sparke røv de sidste 6 mdr. af året ... har været helt vildt FEDT! og ser frem til et kanon 2015, hvor jeg lige har fået af vide, at min hoved grossist kommer med en ny serie af top produkter i 2015 ... det bliver fedt :)

God jul og godt nytår

Go'vind til alle i 2015!!

 

Venlig hilsen
Henrik

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er fortsat vækstet og rammer en omsætning på over to mill i år.

jeg har fra D 5 januar 6 damer på telefonen samt en vikar, og det kræver noget helt andet af mig at jeg nu skal være mere chef, meget udfordrende!

vi kan se frem til yderligere vækst i 2015, og vi har alle lært meget af det forgangne år, så det næste kommer forhåbentlig til at gå mere stødt og roligt.

jeg ser frem til at min gæld bliver betalt og jeg kan udbetale en fornuftig løn til mig selv.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)