Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Revisor, eller noget der ligner ...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg kunne bruge lidt hjælp fra en venlig sjæl til at lave min årsrapport/regnskab for mit Holding Selskab

Det er en simpel årsrapport der skal laves for Holding med meget lidt aktivitet da det blot ejer et driftsselskab. 

Jeg betaler naturligvis for arbejdet. 

Deadline: Årsrapporten skal være SKAT i hænde senest 29/12/14. 

Jeg håber der er nogen der vil hjælpe - jeg vil samtidig gerne finde en revisor fremadrettet. Er det dig ? 

Jeg betaler naturligvis. 

V.h Morten Hyldgaard

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du ikke få din revisor for driftsselskabet til at lave det? Kan se du havde RGD til det sidste år. 

Af ren nysgerrighed hvad hedder driftsselskabet og hvad er hovedaktiviteten?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var af nogle forskellige grunde ikke tilfreds med den service jeg fik sidste år. Driftselskabet er ikke nået til sin første regnskabsafslutning endnu, så her mangler jeg også. Jeg skal bare finde en jeg kan stole på til at håndterer begge selskaber fremadrettet. 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hyldgaard:

Jeg kunne bruge lidt hjælp fra en venlig sjæl til at lave min årsrapport/regnskab for mit Holding Selskab. 

Det er en simpel årsrapport der skal laves for Holding med meget lidt aktivitet da det blot ejer et driftsselskab. 

Jeg betaler naturligvis for arbejdet. 

Deadline: Årsrapporten skal være SKAT i hænde senest 29/12/14. 

Enhver revisor kan jo klare den  men fristen lyder umulig. Jeg forstår ikke helt heller at du siden svarer at 

Morten Hyldgaard:

Jeg var af nogle forskellige grunde ikke tilfreds med den service jeg fik sidste år. Driftselskabet er ikke nået til sin første regnskabsafslutning endnu, så her mangler jeg også. Jeg skal bare finde en jeg kan stole på til at håndterer begge selskaber fremadrettet. 

Normalt ville man jo med holding der ejer drift ha samme regnskabsår, eller kan sambeskatning jo ikke fungere - og holding kan jo ikke lave et årsregnskab der skal være inde 29/12-14 (som jo må være andet end alm kalenderår godt gæt 30/6 afslut) med drift, hvis ikke der er et regnskab for drift
Jeg synes derfor der mangler lidt oplysninger til et godt svar, men revisorelev arbejder vel et sted som evt kan gi tilbud - ellers www.agera.dk hvor man kan få tilbud - men revisor skatteregnskab for holding - selv simpelt - til 29/12-14 lyder mere end vanskeligt
vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad regnskabsperiode har dit driftsselskab - fristen for at indlevere regnskab for dette er vel også ved at være ovre?

Ejer dit holdingselskab 100 procent af aktierne i driftsselskabet og er der fravalgt revision i begge selskaber?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskabsåret går fra 1/7 - 30/6. Årsrapporten skal være SKAT i hænde senest 5 måneder efter afslutningen. Det var ca. d. 1 dec. (den havde jeg lige overset). 

Jeg har så fået en frist fra SKAT det hedder 29/12.

Derfor spørger jeg efter en der kan hjælpe inden denne frist. 

Det behøver i princippet ikke være en revisor, jeg har bare ikke selv kompetencerne. 

Der er fravalgt revision i begge selskaber. 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

den er jeg med på, men hvordan med sambeskatning med datter - har datter også 30/6 frist eller er der ikke en sambeskatning på plads eller - Det tror jeg den der skal byde in skal vide

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som sagt kun brug for hjælp til Holding. Datter er først d. 30/6. Holding er ældre end datter. Holding har ejet andel af andet selskab tidligere. 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hyldgaard:
Jeg har som sagt kun brug for hjælp til Holding. Datter er først d. 30/6. Holding er ældre end datter. Holding har ejet andel af andet selskab tidligere. 
Jeg synes at huske, at der i så fald skal laves perioderegnskab for datter i alle fald - da det skal indgå i tvungen sambeskatning hvis de har overlapppende periode, men datter ikke har afslut endnu - men ikke mit speciale - ha det i baghovedet - jeg er ret overbevist

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)