Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener men penge på Nyhedsbreve ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til Eksperterne...

Jeg driver en lille hjemmeside i udlandet hvor jeg har pr. tusinde medlemmer som kan købe og sælgere varer ( pt. private ) Men da jeg nu tænker på at udvide siden, da jeg kan se at interesseren stiger, har jeg planer om at lave forretninger og starte en side som DBA og Ebay måske ?

Jeg og min partner har virkelige gode redskaber, da han er en dygtig IT MAND og jeg har arbejdet med salg af DATA og Erhvervsviden i ca 10 år, nu kan jeg mærke at det er tid til at angribe udlandet og skabe gode forretninger, da vi har en anden oprindlese.

1: Nyhedsbreve, .. Hvordan laver man forretninger på det, jeg ved godt at man kan sælge data vidiere, men der må være andre muligheder hvor man kan lave andre former af forretninger ?

2: Reklamer, .. Hvad skal man helt gå efter, hvormange klik der er på kundens link via vores side eller at google piller og skifter billeder, men der må også være andre former af forretninger, hvis man har 200 eller 200.000 kunder ?

3: Opstart, .. Jeg håber at der er nogen som kan måske hjælpe og med en lille agenda og give os lidt viden indenfor denne branche..

Vi også gerne kontaktes privat på mail, vi vil bare starte godt og grundigt op med det her og passe vores job i dagligdagen.

Bedste Hilsner

E & G

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mht. til at tjene penge på nyhedsbreve så kan du f.eks købe Christina Klitgaards (jeg ved ikke om efternavnet er stavet korrekt) to nyhedsbrev kurser og hendes dobbeltbog. Så er du klædt super godt på til selv at sælge et/flere produkter til dine modtagere af nyhedsbreve. Følger du Christina's teknikker, råd og anvisninger kan det blive en rigtig god indtægtskilde med salg via nyhedsbreve. God jul og godt Nytår mvh Brian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)