Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling og beregning af løn til ejer for perioder længere end en måned

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fra min virksomhed ikke udbetalt mig løn endnu i 2014, og skal gøre det for året. Jeg har aldrig tidligere kunnet få Danløn til at virke for mere end en måned, og skats tastselv - eindkomst sender mig blot til døde sider.

Hvor og hvordan kan man beregne og indberette løn for året?

MVH jens

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enkeltmandsvirksomhed - i standard form bruger ikke løn og dermed ikke danløn så jeg går ud fra det er et selskab.

Jeg bruger normalt bare en måned - ex 1/12-31/12 - desposition en eller anden dag slut dec og så løn som du vil - kan jo sagtens være 300.000 kr eller lige hvad du vil, og time tal sætter jeg bare til 167 når det er for indehaver. For en ansat hvor de med timetal kan ha betydning må man lave længere periode - men jeg har nu heller ikke selv kunnet i danløn, så der må du hører deres support inden Juleferien

E-indkomst logger jeg uden problemer på pt - men har du danløn er det jo bedst at bruge - Husk at du under ferie kan angive hvor mange feriedage du har afholdt hvis du vil kunne bruge deres system til at se hvad du har af skyldige feriepenge, også selv om du bruger metoden med al løn for året bare betalt for december   og husk hvis du har noget med kørepenge at få dem med i samme indberetning som løn da de ikke må betales uden løn samtidigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)