Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

>>> Juletilbud til den elegante foretningsmand/kvinde <<<

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved at sparre op til at kunne lave en kickstarter video, så jeg kan få råd til at starte mit eget værksted op. 

Så jeg sælger nogle af mine lædervarer billigt til jer, for (forhåbentligt) at få skubbet opsparingen i den rigtige retning. Alt er håndlavet, håndskåret, håndsyet osv., med nøje øje for detaljer, design og brugbarhed.  

Her er nogle enkelte af mine produkter:

Smukt læderomslag til kalender eller notesbog. Passer til en 9x14cm moleskine kalender / notesbog. Der er en ekstra lomme, med plads til spartphone, noter, kreditkort o.a. 

Den er lavet af 1,0-1,2 mm kalveskind, og kan genbruges i mange år frem. Som standart er den i en lys brun, behandlet med læderfedt, læderbalsam og bivoks. Tråden er 2mm hvis voksbehandlet neylon tråd. Hvis andre farver ønskes er det muligt, kontakt mig for konkrete ønsker. Lukningen er en gevær knap, med 3 størrelses muligheder - hvis man har eks. en iPhone i, kan man kunne udvide lukningen. Da den er håndlavet, er det muligt at lave noget helt specifikt til dig. Kontakt mig, så kan vi snakke om hvad du gerne vil have. Kan fås med indgravering af navn eller initialer. (dog til en merpris af 45 kr)

Normalt tager jeg 800 kr for sådan et håndlavet læder omslag. 

Til jer Aminoer giver jeg en special pris på 600 kr

Denne pris er uden kalenderen. Kan købes med for en merpris af 200 kr.

Hvis i kontakter mig uden for Amino, så husk at sig at i er herfra, så jeg ved i skal have den specielle pris. Den kan forsendes imod en porto på 25kr

Jeg laver os andre elegante læder varer - kontakt mig hvis det har interesse. 

Venlig Hilsen

Denise Conradi

denise.conradi@gmail.com

288802747

p.s jeg søger en forhandler, som vil sælge mine produkter. 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Laver du også produkter ud af ikke animalske produkter?

VH. GrN.dk 

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Ja. Jeg laver os af bla. filt.
Nu sidder jeg på min telefon, så kan ikke sende billeder.
Men hvis der er noget du specifikt søger? Jeg kan altid sende billeder.

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)