Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads til Januar

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser til markedsføringsøkonom på IBA i Kolding og er pt. i gang med 3. semester. Som et led i min uddannelse skal jeg derfor i et ulønnet praktikforløb hos en relevant virksomhed i perioden januar/februar til april måned 2015.

Jeg har en meget analytisk tilgang til problemhåndtering og er en meget engageret person, med en høj arbejdsmorale. Dette har medført, at selvom jeg ingen markedsføringsrelevant erfaring har, stadig har formået at få den højeste score på markedsføringsårgangen i Kolding i de digitale eksaminer, alle 3 gange eksamen har været afholdt. Jeg besidder dog samtidig en stor mængde empati og humor.

Jeg er 33 år og har arbejdet med efterretninger indenfor forsvaret i 9 år. De erfaringer har jeg kunnet omstille og udnytte som markedsføringsøkonom. Dette betyder at mine kernekompetencer ligger i blandt andet:

  • markedsanalyser

  • konkurrentanalyser

  • kundeanalyser

  • Mellemøstlig kultur

Jeg har valgt sourcing/export og cultural marketing som valgfag, men det er ikke nødvendigt for virksomheden jeg søger at være på det internationale marked.

Jeg er bosiddende i Fredericia og leder efter en spændende virksomhed placeret op til 45 minutters kørsel i bil fra byen.

Med venlig hilsen

Allan Dall

Tlf: 22990842

Email: Allan_Dall@yahoo.com

CV og andet kan sendes over mail, skulle dette have nogen interesse. I er naturligvis også velkommen til at stille uddybende spørgsmål her på tråden.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)