Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af pizzaudstyr - kom med dit input!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Søby:
De produkter vi har valgt og vælger, ved vi kan sælges.. så er det bare et spørgsmål om, hvor lang tid det vil tage. Det er selvfølgelig vigtigt, at finde en god balance, men jeg vægter produktets potentiale og den gode forretning højt.     

Undskyld mig men du har altså en lidt naiv tilgang til tingene.  Du kan have en formodning om at en vare kan sælge, men det ved du rent faktisk ikke før varen er solgt. Er der et godt marked for pizzaudstyr (tvivler dog)  kan du være helt sikker på andre også vil begynde at sælge udstyr.  Hvad vil du f.eks gøre hvis Netto begynder at sælge identiske varer? så har du et problem for de vil til hver en tid kunne dumpe prisen til under din smerte grænse .  Ligeledes kunne man jo også tænke sig at hjemmefremstilling af pizza gik af mode, så hjælper det jo ikke at have en container fuld af Pizzasakse som du har købt billigt.  

Hilsen

Ravn

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter virkelig pris på, at du gider bruge lidt tid på mit indlæg. Og mit mål med det her er ikke, at få ret, men at finde en løsning.

Min partner, som har mange års erfaring inden for pizza-branchen, har lige åbnet et nyt pizzeria. I forbindelse med åbningen, havde han problemer med, at finde udstyr til restauranten. I hans søgen efter udstyr, fandt han min webshop, som desværre ikke opfyldte hans behov. Vi besluttede derfor, at gå videre med idéen om, at sælge direkte til virkosmheder(restauranter/pizzeriaer). Pizzeriaerne skal have deres udstyr fra et eller andet sted, så jeg tror helt sikkert der er potentiale i projektet - mest alt fordi, at der findes så mange pizzarier overalt.

Pizzabagning derhjemme går da sikkert af mode på et tidspunkt, men det gør de fleste ting nu engang. Det handler om at finde tendenser i samfundet. Og at tage chancer er en del af gamet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De store spillere kan skaffe det meste, men det kan jeg også.

Lad os prøve, at tage Nordisk Storkøkken som et eksempel. De tager 400,- ex. moms for deres mindste pizzaspade og det er ikke noget specifikt brand, den pris er ikke særlig optimal og kan sagtens udkonkurreres. Jeg kan bygge et meget stærkere brand op, fordi jeg er så specifik i hvad jeg sælger - især via en flottere hjemmeside, bedre priser og målrettet markedsføring.    

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Søby:
den pris er ikke særlig optimal og kan sagtens udkonkurreres

 

Flot sagt når du ikke en gang tilbyder nogen form for pizzaspade på din egen hjemmeside, hvorfor gør du ikke det nu hvor du er så konkurrence dygtig?   I øvrigt glemmer du at firmaer som Nordisk stor køkken ofte tilbyder deres faste kunder betydelige rabatter.

Undre mig i øvrigt over at du kan drive en hjemmeside med kun ca. 6 vare? 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ hov, jeg har aldrig sagt, at jeg var konkurrencedygtig på nuværende tidspunkt. Men jeg kender til diverse engros-priser på pizzaspader og må derigennem konkludere, at deres pris ikke er specielt attraktiv. Det kan meget vel være, at de tilbyder deres kunder rabatter, men det er da godt nok ikke noget, som de skilter særligt meget med!

Du undre dig over, at jeg kan drive en hjemmeside med kun ca. 6 varer? Jamen så skulle du måske prøve, at læse mit indlæg én gang - alt det her handler jo om, at jeg gerne vil udvide mit sortiment. Et eller andet sted skal jeg jo starte! Iøvrigt driver Martin Thorborg en hjemmeside med én enkelt vare, nemlig hans bog og så vidt jeg ved, går det ikke skidt - tag selv et kig: http://bog.thorborg.dk

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej magnus glemt det med udstyr til pizzariet der er alt for mange der sælger udstyr,,, hellere lave en service-aftale med pizzarierne feks hvis deres ovn eller friture går i stykker så søger du for reperationer???? hvor de betaler engang om året et beløb ligesom forsikring i den stil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yilmax, 

Det kan godt være, men jeg tror nu der er potentiale i det. Jeg vil ikke selv kunne stå for reparationerne, men du mener måske mere, at jeg skal være en slags mellemmand, der sørger for, at pizzeriaerne har nogen der kan reparere tingene for dem?   

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm jah ... jeg tænkte meget på pizza æsker før hvor jeg ville bestille gennem alibaba.com det ku slet ikke betale sig når man regner ud på det

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv og sælge noget som pizza sovs .... eller noget andet alle pizzarierne skal bruge 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)