Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et datingsite kun til unge

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har længe gået og overvejet idéen om at starte et datingsite til unge, som ikke kun skal reklamere med at være en datingsite, men også et community. Dog er dating elementet det primære, hvorimod community kun er sekundært.  

Er der andre der har forsøgt at beskæftige sig med noget lignende som eksempelvis at starte et datingsite op? 

- Er der f.eks. nogle specielle udfordringer ved lige præcist denne type af hjemmesider?

- Andet nyttigt viden?

Mange tak på forhånd! :-) 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror virkelig du skal lave noget som gøre at du kommer væk fra de andre sider f.eks som dating.dk og alle de andre hvad de nu hedder. Det er bare sådan jeg tænker det skal være fordi ellers for du det virkelig svært!

Tilmeldt 17. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er fuldstændig enig. Jeg har været inde på de andre datingsider og researchet deres features, hvilket allerede har givet mig nogle idéer til hvordan jeg bør adskille mig fra de andre :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil ud med det hvad tænker du sådan der kunne være muligheder for at gør forskellen på dig og dem så?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Definér "unge" ;-)

Tilmeldt 17. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Unge fra 18 - 25 var målgruppen, som jeg havde i sinde :-)

Men hermed tænker jeg omend en ny dating app ikke ville give større udbytte end en hjemmeside.

- Især når det kommer til denne målgruppe.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er på vej til at skabe en dårlig fordeling af m/k

Du opfatter det som smart at have et sted hvor unge kan være unge, det er der ikke noget galt i. Men de fleste unge kvinder der er over at være ungdomskærester søger tit lidt mere erfarenhed. Hvis f.eks de 22-25 årige piger bliver væk fordi de lidt mere voksne mænd er andre steder, og der i forvejen er dobbelt så mange mænd der bruger dating sites,. Så er der 1/6 piger og 5/6 drenge. 

Hvis det er situtionen, vil de "små" piger så ikke finde det mere attraktivt at være der hvor de større "In" piger er?

Hvis 4/6 brugere (drenge) ikke får kontakt, er det så ikke spild af tid?

Hvis internet brugerne der ser din reklame er i alderen 15-70 og du kun vil tillade adgang for 18-25 årige, så afviser du på forhånd 5/6 potentielle kunder der ser din reklame...i visse situationer er der ikke noget galt i det, men jeg GÆTTER på det kan skabe problemer når du vil skaffe brugere.

Din ide er inde på noget jeg selv har lagt til side...et kommune eller regions bestemt community (jeg tror du har fundet softwaren). Dating, erhvervsfremme, byfester, natteliv, markedsdage, lokalpolitik, fritid, hobbyliv, ældreliv ect. Jeg holder til at det er nemmere at få et lån fra en i lokallivet end fra en tilfældig rigmand på amino der bor i modsat ende af landet. Der vil være færre skumle personer når det er lokalt...Kan stadig godt lide ideen men jeg kan ikke overskue at drive det. Sker der mere i lokalområderne vil flere have interesse i bo der, og det bliver nemmere at skabe arbejdspladser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

For at få unge ind på siden, skal du have noget specielt inde på siden. En eller anden cool feature, for ellers tror jeg folk hellere vil holde sig til f.eks. facebook :)

Held og lykke.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin:

Hejsa.

For at få unge ind på siden, skal du have noget specielt inde på siden. En eller anden cool feature, for ellers tror jeg folk hellere vil holde sig til f.eks. facebook :)

Held og lykke.

Enig, der er rigtig mange som prøver og samtidig det mærket.. men hvis han selv føler at han vil gør det så skal han være velkommen ...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)