Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis regnskabsprogram MED gratis cloud

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg leder efter et gratis regnskabsprogram hvor man kan uploade bilag online gratis eller mod en meget lille betaling. Er der nogen der kender et sådan program.

Det billigste jeg har set er DKK 70-100 per måned fx. Diniro. Jeg skal åbne en bogføringsvirksomhed så skal bruge +100 licenser.

Jeg har testet Wave men man kan kun uploade regninger og ikke fakturaer man selv udsteder eller hvis man skal lave manuelle korrektioner. 

På forhånd tak. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du i tvivl om hvilket regnskabsprogram du skal vælge? Så få et overblik over dine muligheder i denne regnskabsguide

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kig på http://xena.biz, det kan netop det, og så er det gratis, såfremt du ikke behøver support.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak. Jeg prøver det.

Hvis andre har forslag så må i endelig gerne sige til.

Mvh

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, der er ingen der kender et regnskabsprogram der er gratis eller næsten gratis ved +100 licenser.  Men der er mange der kender gratis programmer, eller programmer der er gratis lige indtil en specifik omsætning eller antal bilag, eller blot viser sig at være fejlbehæftede, upålidelige og ubrugelige i den virkelige verden, og da specielt hvis de skal anvendes af en bogføringsvirksomhed.   Man får hvad man betaler for rammer også ganske glimrende på markedet for "regnskabsprogrammer" (!)  

Jeg vil ikke anbefale noget specifikt program, tror faktisk at du allerede har luret, at du ikke slipper gratis ;-)

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej robert.dk,

Tak for dit svar. Nicolays forslag ser ellers godt ud. Har du daarlige erfaringer med det program han anbefaler?

Mvh
Bean123

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at se om der er noget du kan bruge på Start-Base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej henrik,

Tak for dit svar. Det er en fin liste i har paa siden. Jeg vil proeve et par af mulighederne.

Hvis der er andre der kan anbefale danske eller engelske programmer maa i endlige sige til. Jeg formoder der er stoerre chance for at finde et godt gratis program paa engelsk. Man kan derefter bare oversaette kontoplanen.

Mvh
Bean123

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bean123:

Hej alle,

Jeg leder efter et gratis regnskabsprogram hvor man kan uploade bilag online gratis eller mod en meget lille betaling. Er der nogen der kender et sådan program.

Det billigste jeg har set er DKK 70-100 per måned fx. Diniro. Jeg skal åbne en bogføringsvirksomhed så skal bruge +100 licenser.

Hej

Da jeg sælger et faktureringsprogram og ikke et regnskabsprogram, kan jeg godt tillade mig at være lidt provokerende:
Hvis du skal vedligeholde +100 kunders regnskaber forstår jeg slet ikke, at du udelukkende fokuserer på at få et gratis værktøj. Det er jo et stort ansvar du påtager dig, hvis du ikke kan få support af nogen slags. Hvad hvis clouden rammes af virus eller nedbrud ? Hvor sikkert er det gratis program ? Bliver dine kunders informationer solgt til anden side ?
Jeg ville helt sikkert gå efter et produkt der tilbyder support, og som kan garantere dine data i mange år fremover. Udgiften må du så bruge noget af det beløb du får fra dine forhåbentligt 100+ kunder.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
www.vipilon.dk

 

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo, 

God pointe, sikkerheden skal selvfølgelig være i orden. Mails er også et kritisk værktøj hvor mange små virksomheder bruger gratis programmer uden at det går på kompromis med sikkerheden. Det er selvfølgelig lidt noget andet med regnskabsprogrammer og kan godt se jeg skal overveje dette aspekt grundigt før jeg går ud til kunder. 

Tak for god feedback. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)