Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg brug for unoeuro bronzepakke osv?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligvis blevet snakket om en masse gange, men jeg synes ikke jeg kunne finde indlæg som svarede netop på mit spørgsmål. Formentlig fordi jeg ikke er helt obs på, hvad jeg rent faktisk skal spørge om?

Sagen er den, at jeg skal have en hjemmeside til mit brand.

Men hvad har jeg rent faktisk brug for af ydelser hos domæneudbyderen/webhotelet? Altså kan jeg nøjedes med eksempelvis Unoeuros gratis "pakke" eller skal jeg have en bronze? Og det samme gælder hos andre udbydere som Dandomain og har set Meebox herinde mfl..

Mit behov er pt ikke stort.

- Gerne mail @minside.com

- Produktbeskrivelser og billeder

- Eventuelt en lille webshop.(Men har ingen erfaring i dette, så det kan være det først kommer på et senere tidspunkt. Men muligheden må gerne være der.)

- Planen er at lave hjemmesiden i Wordpress, hvis det har nogen betydning.

Tak for hjælpen

Mvh

Sebastian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian 

Velkommen til Amino :-) 

Hvis du blot ønsker at prøver kræfter med en normal WordPress hjemmeside, så burde Bronze pakken hos Unoeuro passer helt fint til dit behov. Unoeuro har endda en one click installation af WordPress, så du kan komme nemt igang derigennem. 

Jeg tror at den “gratis pakke“ som du omtaler er hvis du blot køber dit domænenavn. Dette er ikke tilstrækkeligt, da du skal have noget plads til uploade dine filer til. 

Held og lykke med hjemmesiden, skriv endelig hvis du har yderligere spørgsmål i forbindelse med dette. 

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar. Efter lidt kiggen rundt blev det meebox, så må vi se hvordan det kører.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer altid at anbefale det mindste webhotel til at begynde med. Det er nemt at opgradere hos både meebox og unoeuro. Man ved sikke altid hvor stort et webprojekt bliver, og man kan nemt få købt mere end man har brug for. Held og lykke med dit projekt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)