Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal Rookie Hjælp?! :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen allesammen! Smile

Jeg vil gerne have PayPal på min webshop som betalingsløsning, men der er nogle ting der forvirre og bekymre mig en smule. Så jeg håber virkelig der er nogen flinke sjæle derude, der har erfaring PayPal på sin webshop, som kan hjælpe mig af med mine bekymringer!

Det første problem jeg har, er at jeg ikke forstår hvad PayPal API Credential er, og om jeg skal bruge det. Jeg bruger WooCommerce, og i PayPal opsætningen står der "Angiv dine PayPal API credentials for at håndtere tilbagebetalinger via PayPal. Se hvordan du får adgang til dine PayPal API credentials her.", og jeg har prøvet at læse om det, men det giver ikke rigtig mening for mig. Hvad er det, og har det nogen betydning for mig? Jeg har også læst det hele om tilbagebetalinger, og der læste jeg ikke noget om at man skulle bruge API Credential, det virkede meget ligetil med det simple løsningscenter på PayPal, ligesom de har på Trendsales.

Som leder mig videre til min næste bekymring, nemlig netop tilbagebetalinger! For jeg vil gerne være helt sikker på hvordan det foregår, er det som jeg forestiller mig, altså simpelt bevis-løsningssystem ligesom Trendsales? Og fungere det, altså kan man som sælger være forvisset om at folk ikke bare pludselig usagligt kan lave tilbagebetalinger, så længe jeg har beviser for at jeg afsendte pakken? Og hvad er tilstrækkelige beviser ifølge PayPal og diverse betalingskort, skal man have track&trace nummer, eller er det nok med billeder af kvittering, pakken+indhold evt på posthuset, og evt billede af lager? Er der nogen her der har prøvet lignene scenarier??
Grunden til at jeg spørger er selvfølgelig ikke at jeg udøver dårlig service, og dermed regner med at få sure kunder, men fordi jeg som person har det med at være meget overforsigtig, og nogle af mine produkter er ret dyre, så jeg vil gerne have helt styr på det hele, og sikre mig at der ikke er nogen der skulle få uærlige spekulationer, som kan gøre mig ondt, sådan at jeg kan sove godt om natten Smile

Håber nogen kan hjælpe, på forhånd mange tak!

Hilsen Simon

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg må anbefale dig noget, så er det at bruge braintree istedet for paypal. Jeg bruger det på ilyd.dk, du kan se hvor lækkert det fungere der.

For at kunne få det på woocommerce, så skal du have det her plugin: http://www.woothemes.com/products/braintree/ 

79 dollars må være til at finde.

Så kan du tage imod visa og mastercard og konvertere langt mere end med paypal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en besked til dig! Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)