Hej igen allesammen! Jeg vil gerne have PayPal på min webshop som betalingsløsning, men der er nogle ting der forvirre og bekymre mig en smule. Så jeg håber virkelig der er nogen flinke sjæle derude, der har erfaring PayPal på sin webshop, som kan hjælpe mig af med mine bekymringer! Det første problem jeg har, er at jeg ikke forstår hvad PayPal API Credential er, og om jeg skal bruge det. Jeg bruger WooCommerce, og i PayPal opsætningen står der "Angiv dine PayPal API credentials for at håndtere tilbagebetalinger via PayPal. Se hvordan du får adgang til dine PayPal API credentials her.", og jeg har prøvet at læse om det, men det giver ikke rigtig mening for mig. Hvad er det, og har det nogen betydning for mig? Jeg har også læst det hele om tilbagebetalinger, og der læste jeg ikke noget om at man skulle bruge API Credential, det virkede meget ligetil med det simple løsningscenter på PayPal, ligesom de har på Trendsales. Som leder mig videre til min næste bekymring, nemlig netop tilbagebetalinger! For jeg vil gerne være helt sikker på hvordan det foregår, er det som jeg forestiller mig, altså simpelt bevis-løsningssystem ligesom Trendsales? Og fungere det, altså kan man som sælger være forvisset om at folk ikke bare pludselig usagligt kan lave tilbagebetalinger, så længe jeg har beviser for at jeg afsendte pakken? Og hvad er tilstrækkelige beviser ifølge PayPal og diverse betalingskort, skal man have track&trace nummer, eller er det nok med billeder af kvittering, pakken+indhold evt på posthuset, og evt billede af lager? Er der nogen her der har prøvet lignene scenarier?? Håber nogen kan hjælpe, på forhånd mange tak! Hilsen Simon |
Hvis jeg må anbefale dig noget, så er det at bruge braintree istedet for paypal. Jeg bruger det på ilyd.dk, du kan se hvor lækkert det fungere der.
For at kunne få det på woocommerce, så skal du have det her plugin: http://www.woothemes.com/products/braintree/
79 dollars må være til at finde.
Så kan du tage imod visa og mastercard og konvertere langt mere end med paypal.