Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør. søger partner.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har denne Projekt som jeg har gennem tænkt igennem 1 år. 

Men det er ikke nemt at finde en programmør som har erfaring nok til at hjælpe med at udvikle min ide. 

Så derfor har jeg valgt at søge en partner som kan hjælpe mig med min ide. her er en beskrivelse af noget af det vigtigste i siden.

Hjemmesidens sektioner

Game News, Trailers og Anmeldelser
Denne sektion vil komme med alt nyt om spil i alle genre som kan have brugernes interesse og det vil vi have folk til at sørge for.
Derudover vil denne sektion også indeholde statistikker og generelle facts om de forskellige spil og spilproducenter såsom udgivelsesdato, historik m.m.
Vores vision er at blive den største og mest indflydelsesrige side når det kommer til spilnyheder, trailers og anmeldelser.


Markedsplads
Dette vil være den største og vigtigste sektion på siden, som også vil være vores vigtigste indkomstskilde på siden.
Pointsystem
Brugerne kan købe virtuelle point på vores side som de kan bruge når de handler med hinanden.
Dog kan de også bruges til andet på siden, såsom VIP medlemsskab, merchandise, til at deltage i konkurrencer og meget andet.
Handel på tværs af spil

Vi gør det muligt for brugerne at oprette auktioner på siden på en advanceret men stadig simpel måde så de bare søger på det/de ting eller hvad det kunne være, som de vil købe/sælge og så får de en liste over auktioner hvor de alt efter situationen kan byde, købe direkte, eller sætte ting til salg.
Normalt er dette kun muligt internt i de forskellige spil, men med vores system er det nu muligt at bytte sikkert på tværs af spil i det vi har mellemmænd ansat til at bytte for folk.

Eksempel:
Bruger A har en ting til salg i World of Warcraft

Bruger B har en ting til salg i RuneScape

De vil gerne bytte på tværs af de to spil
En af vores mellemmænd sørger for handlen ved at tage imod tingene fra begge brugere
Derved er tingene i vores besiddelse
Bruger A modtager Bruger B's ting fra RuneScape fra vores mellemmand og omvendt
Alle er tilfredse og ingen er blevet snydt
Dette kan også lade sig gøre med vores point som brugerne kan købe, og giver derved brugere muligheden for også at købe ting for rigtige penge hvilket er utroligt udbredt indenfor MMO genren.
Game Database
Dette er allerede tilgængeligt i stor stil for næsten alle spil på nettet, men som sagt vil vi samle alt det bedste i ét.
Her kan folk søge efter alt i stortset alle spil, såsom items, maps, monstre, missioner/quests og alt hvad der kan smides informationer om.
Systemet her vil være integreret med vores markedsplads så folk søger på de ting med mere, de vil købe/sælge og derefter bliver præsenteret for lister over købere/sælgere samt muligheden for at oprette auktioner.


Game Arena
Denne sektion vil fokusere på FPS og RTS spillene, hvor vi tilbyder gratis servere til brugerne i de forskellige spil, som de kan gå ind og spille på, såsom Counter Strike, Battlefield, Call of Duty og meget mere.
Men der vil også være massere af statistikker involveret i denne sektion, da brugerne bliver rangeret efter hvor godt de har spillet tidligere, samt vores spilservere vil være rangeret således at hver server kun tillader brugere indenfor rang interval at joine.
Brugernes statistikker for kills, deaths, bomb plants, teamkills og meget mere vil være tilgængelige i deres profiler.
Vores servere vil kun have et bestemt antal slots tilgængelig på hver server til gratis spillere, derudover vil der være reserverede slots til VIP brugere som har betalt for et VIP medlemsskab.
Der vil også være konkurrencer dagligt med diverse præmier som vil bestå af sponsor gaver, point, VIP medlemskab og merchandise fra vores webshop.

Clanbase
Her vil det være muligt at oprette claner/clansider hvor man kan skrive om sin clan, se clan statistikker og meget mere.
Det vil også være muligt at spille clan kampe via vores Game Arena, og vores vision med denne sektion er at vi engang i fremtiden vil kunne afholde VM, EM og nationale mesterskaber samt små turneringer internt blandt vores brugere.
Webshop med varer og merchandise
Her vil vi sælge alt mellem himmel og jord som relaterer til gaming verdenen.

Eksempler på varer:
Computerspil
Gamer Hardware (Mus, tastaturer, musemåtter, headphones m.m.)
Gamers Exchange Merchandise (Tøj, musemåtter, mus, tastaturer, tasker m.m.)
Det er dog ikke alt i vores webshop der vil kunne købes for vores points.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)