Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed uden selv at have kapitalen ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Som så mange andre herinde har jeg altid set mig selv som en der vil skabe noget fra bunden.

Min ide er ikke genial eller ny. Dog mener jeg at have tiltag som andre lignende konkurrenter halter ved. 

Jeg kan selvfølgelig ikke komme ind på selve ideen men den omhandler opstart af fysisk butik. Da jeg ikke selv har kapital men kun kan bidrage med 100% vilje og ideer som jeg føler kan skille sig ud fra eksisterende butikker. Mit spørgsmål går ud på hvor svært er det og finde investorer til noget som i en lille grad findes i forvejen ? Jeg er med på at ideen skal udskille sig istedet for at "kopiere" eksisterende ideer. Udemiddelbart snakker vi i størrelseorden 1-1,5 millioner. Jeg har ikke prøvet min bank da jeg kun er i opstarts fasen og er igang med at undersøge alle de små ting som man skal have med.

Men i bund og grund hvor mange har erfaringer med dette ? Er det umuligt medmindre du vil ud og skabe noget verden ikke har set endnu ?

Jeg mangler selvfølgelig en masse fakta i dette opslag men til at starte med er jeg bare interesseret i at høre jeres erfaringer. 

Håber på gode og ærlige svar.

Mvh Peter 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

1- 1,5 mio fra investor til fysik butik er nok noget af det mest vanskelige, specielt når du ikke selv kommer med en vis pose penge, og måske du tilmed skal bruge nogle af investors penge til "løn" til dig selv indtil der kommer overskud - bestemt vanskeligt, men læs her lidt om HVAD INVESTOR OFTE TÆNKER 

Banken - hvis du ikke kan stille sikkerhed, kan du regne med endnu vanskeligere

det er dog bare at prøve og få opstillet et prospekt og se om nogen kan fanges af det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John.

Mange tak for svar.
Jeg har læst dit link og vil nu prøve og følge op på det :-)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)