Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs investor til seriøst erotisk produktion

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et rigtig spændende projekt. Vil bare gerne bidrage med en observation/tanke herfra: I det omfang det er muligt, så prøv at finde 2-3 nye kunder. Som jeg ser det nu, er den største risiko at projektet er 100% afhængig af én aftager. Hvis I kunne fordele pigerne ud på mere end én aftager, ville I helt sikkert stå langt bedre.

Held og lykke med det! 

Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har på nuværende tidspunkt 4 forskelige aftagere, hvor pigerne kan være på samtidigt, dette giver den sikkerhed du snakker om. Ud over dette er de priser vi har lavet beregningerne ud fra per kunde. Det vil sige at hvis en pige har 2 kunder på samme tid vil indtægten være dobbelt så stor. Vi har i enkelte perioder op mod 5 kunder på samme tid. Altå en minut pris på 20,-x5, dette kan selvfølgelig udnyttes, men på nuværende tidspunkt har vi bare set det som en mulighed for at arbejde mindre.

Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Og igen, ud over dette er der 1 af stederne der betaler bare for at være online. 70,- i timen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollet spørgsmål:

Hvorfor nøjes pigerne med en løn på kr. 500,- fra Jer, når de selv kan tage kontakt til jeres aftager og få kr. 1200,- i timen??

Hilsen Morten

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker jeg også på!

Men tilgengæld sparer "pigerne" også at skulle have computer/internet lokale samt at de ikke så nemt "genkendes" på deres hjem samt at de ikke er ansvarlig for noget og deres adresse aldrig kommer "ud" andet end til arbejdsgiver!

 Også er en timeløn på 500 altså rimelig ok hvis man da lyster den slags!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark WM:

Tænker jeg også på!

Men tilgengæld sparer "pigerne" også at skulle have computer/internet lokale samt at de ikke så nemt "genkendes" på deres hjem samt at de ikke er ansvarlig for noget og deres adresse aldrig kommer "ud" andet end til arbejdsgiver!

 Også er en timeløn på 500 altså rimelig ok hvis man da lyster den slags!

Mark - jeg kan godt følge din tankegang. Noget af usikkerheden forsvinder - og det eneste pigerne skal tænke på er at møde op og gøre det de nu skal gøre!

Men et hurtigt regnestykke viser at pigerne tjener 40.000 om måneden (5 dage hver uge af 4 timer med 4 uger på en måned.) , og Lea & Peter tjener 96.000,- om måneden på hver pige.

Var jeg en ung pige,  så var det da en fristende mulighed. Men der er en difference på 56.000,- om måneden. For det beløb kunne jeg godt overkomme selv at købe ny computer og leje et kontorlokale til formålet!!!!!

Hmmm gad vide hvem i USA det er Webcampiger kender?

Hilsen Morten

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.

Klart jeg er helt med, men til gengæld så skal "pigerne" også selv ud og finde kontakten og lave en aftale, hvis man ikke lige ved det tror jeg faktisk ikke det er SÅ nemt lige som at køre til byen og gåp op og "ordne" det man skal

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et godt projekt. Er i nået videre med ideen?

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har google lidt men det er ikke lige til, at vide hvem der betaler så godt, er der nokge der kender kontakten eller har forslag til hvem den kontakt er ??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)