Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling for digitale produkter

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilepay er så vidt jeg ved en dansk løsning...

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Bergmann Søgaard Olsen:

Mobilepay er så vidt jeg ved en dansk løsning...

Hejsa

Det er fuldt ud en dansk løsning. Løsningen benytter dog kreditkortet som ligger gemt bagved, og den løsning vi kender "idag", er fra mobil til mobil.

Danske Bank har, mig bekendt, ikke meldt ud endnu hvordan de ønsker at køre det ved handel over internettet.

DB dækker alle kreditkortgebyrene ved Mobil->Mobil betalinger, men jeg tvivler af mit eget hjerte på at de også gør det ved nethandel, hvor beløbene er meget større.

Men ... Det må tiden jo vise :)

//Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Gajhede:
Danske Bank har, mig bekendt, ikke meldt ud endnu hvordan de ønsker at køre det ved handel over internettet.
jeg har svar fra ledende i  DDB at det, for webshops - bliver via kreditkort (ikke dankort men type visa/master) og med de tilhørende kreditkortgebyrer i webshops

vh  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Mathias Gajhede:
Danske Bank har, mig bekendt, ikke meldt ud endnu hvordan de ønsker at køre det ved handel over internettet.
jeg har svar fra ledende i  DDB at det, for webshops - bliver via kreditkort (ikke dankort men type visa/master) og med de tilhørende kreditkortgebyrer i webshops

vh  

Perfekt! Så fik vi det på det rene :-).

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i hvert fald blevet lidt klogere på det hele. Der er ikke på nuværende tidspunkt nogle løsninger til microbetalinger, der er rigtig tilfredsstillende. For mit vedkommende bliver det nok noget med at samle produkterne i pakker, så man kan sælge til højere priser og evt. sælge nogle produkter via andre sider/portaler, hvor kunderne netop har en elektronisk pung, men de tager som regel også halvdelen af fortjenesten :-(

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Forresten har jeg hørt fra anden side, at det ikke er et ukendt fænomen, at PayPal nægter, man overhovedet har en konto. :)

Hold da op, hvis det forholder sådan, så lyder PayPal som et meget useriøst foretagende Sad

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Bergmann Søgaard Olsen:

Jeg er i hvert fald blevet lidt klogere på det hele. Der er ikke på nuværende tidspunkt nogle løsninger til microbetalinger, der er rigtig tilfredsstillende. For mit vedkommende bliver det nok noget med at samle produkterne i pakker, så man kan sælge til højere priser og evt. sælge nogle produkter via andre sider/portaler, hvor kunderne netop har en elektronisk pung, men de tager som regel også halvdelen af fortjenesten :-(

Hej Gitte

Vi har løsningen på at lave den elektroniske pengepung - men vi bruger det ikke hos andre (endnu).
Jeg er dog vældig interesseret I at lave et samarbejde med dig omkring det - hvis det fanger interesse :-) ?

//Mathias 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)