Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortæl mig hvad i synes! Ris og ros modtages med kyshånd

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens! Vi har netop nu fået lanceret vores webshop og i den forbindelse vil vi da meget gerne høre om der er nogle som mener at noget kunne forbedres :) Siden kan ses på: www.mynumberone.dk

Vi sælger modetøj til kvinder i alderen 15-31 år. I kan også smutte forbi vores facebookside: www.facebook.dk/mynumberone og sige hvad i synes der :) Så kunne det jo også være at der falder et lille like af hvis i har overskud!


Glæder mig til at høre fra jer!

De bedste hilsner,

Mathias

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

den irriterer mine øjne :(

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da ikke godt. Hvordan kan det være?

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mallinea:

Det lyder da ikke godt. Hvordan kan det være?

Den store "velkomst-flash-reklame" på startsiden... Unødvendig, tager for meget plads og som sagt... irriterende..

resten er overkommelig...

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den modsatte grøft, og kan faktisk super godt lide designet. Dejlig lyst, simpelt, moderne og brugervenligt. Den er responsiv, hvilket er meget positivt, og så er billederne på sitet flotte. 

Produkter kunne du godt få flere af, men det kommer jo nok. Og så er jeg ikke personligt vild med logoet. Det kunne godt være mere skandinavisk og simpelt. Men det styrer du selvfølgelig.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager både imod ris som ros så tak for det.

Produkterne er selvfølgelig undervejs og med tiden vil der være et meget bredere sortiment :)

Meningen med logoet er at det skal være moderne samtidig med at det har en rå kant.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

det er en super simpel og flot hjemmeside og man er ikke i tvivl om hvad i forhandler. Men jeres menu linie med forside / dame og søgefelt kunne godt være anderledes. Eventuelt kunne man rykke det op øverst i højre hjørne og trække min ønskeliste , følg min ordre og min side ned ved siden af kurv. Dette er blot min mening men ellers er det en rigtig flot hjemmeside. God start. 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

1. Er der en god grund til at I kører jeres forside-salgstekster på engelsk? Det virker underligt.

2. Super godt med fordelene i toppen!

3. Menuen kunne sagtens foldes ud horisontalt - og være synlig altid. På den måde kunne man hurtigt aflæse hvilke kategorier I har.

4. "Kommer snart" virker ikke relevant. Specielt med teksten "ikke på lager".

5. Idéen går lidt af denne tekst - når der ikke er flere modtagere:

"Tilmeld dig vores nyhedsbrev ligesom de 5 andre subscribers."VH Jonathan

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg synes også at shoppen er ret flot lavet. Der er sikkert nok plads til ændringer men ikke nogle jeg kan påpege. 

Dog synes jeg at der er utrolig få produkter på hjemmesiden. Du skal måske investere lidt mere i flere produkter. 

Mvh

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:

Hej Mathias

1. Er der en god grund til at I kører jeres forside-salgstekster på engelsk? Det virker underligt.

2. Super godt med fordelene i toppen!

3. Menuen kunne sagtens foldes ud horisontalt - og være synlig altid. På den måde kunne man hurtigt aflæse hvilke kategorier I har.

4. "Kommer snart" virker ikke relevant. Specielt med teksten "ikke på lager".

5. Idéen går lidt af denne tekst - når der ikke er flere modtagere:

"Tilmeld dig vores nyhedsbrev ligesom de 5 andre subscribers."VH Jonathan

Tak fordi du har taget dig tid til at se på den!

1. Vi prøver at køre det lidt i den smarte stil med nogle engelsk slangs. Vores logo er jo også på engelsk hvilket ligger lidt op til at teksterne er i engelsk. Grunden til at vi ikke kører den fuldt ud på engelsk er fordi at vi er bange for at vi vil skræmme mange danskere ved at de måske får det indtryk at de har bevæget sig udenfor danmarks "trygge" murer ;)

3. Det med at alle kategorierne skulle være synligt hele tiden vil tage for meget unødvendig plads og især også når der kommer flere

4. Kommer snart er et plugin som vi lige har fået installeret. Det skal lige tweakes lidt mere så alle udsagnene passer bedre ind.

5. Du har ret. Har deaktiveret så man ikke kan se antallet af subscribers nu. Det vil nok først være aktuelt når der er en del flere :)

De bedste hilsner

Mathias

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)