Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle de typiske spørgsmål ved opstart

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg anbefaler at du får en revisor i stedet.


Her var hvad der skete da jeg startede.

1. Gik til de her skatte-møder.

2. Begyndte at ligge bilag til side.

3. Skulle til at afregne moms. og så kommer der en masse spørgsmål:

 Hvordan skal bilagene fra køb i udlandet indtastes, hvad med hyrede medarbejdere i udlandet hvordan skal det registreres? gør jeg det nu rigtigt? skriver det det rigtige i den rigtige boks?

Selv efter du er færdig, har man lidt uro i hovedet fordi man ikke er sikker på man har gjort det rigtigt.

Til sidst endte jeg med at finde en revisor igennem www.agera.dk og der fik jeg et tilbud på 1200 i kvartalet (Det svarede ca til 50-100 bilag dengang mener jeg) og eftersom du stort set intet har af bilag, vil du helt sikkert starte ud med en meget billigere pris.

Jeg har så efterfølgende sparet penge på ting der kunne trækkes fra som jeg ikke vidste, jeg fik ro i maven over jeg vidste at alt var i orden og det eneste jeg skulle sørge for var at samle alle billag så klarede revisor-firmaet resten.

Har forøvrigt et nummer på dem, så kan du høre hvad du kan få af priser, de er pisse flinke. :)

//Claus

snøre-bånd.dk - Danmarks største udvalg af snørebånd.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare jeg har mit på det rene :) Så kan man jo ikke rigtig gøre andet så...

Det jeg mener med  "kan man så virkelig ikke være sikker på, at leverancen er som den man først har godkendt?", er i henhold til det John skriver med, at leverancen ikke altid svarer til ens sample.. Det synes jeg da er lidt utrygt. For ja, selvfølgelig vil der altid være nogle små fejl ind imellem, men synes det er skidt hvis man godkender en sample, sætter i produktion, og så når man får sin leverance, så er farven en hel anden end ens sample...

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina Hansen:

Bare jeg har mit på det rene :) Så kan man jo ikke rigtig gøre andet så...

Det jeg mener med  "kan man så virkelig ikke være sikker på, at leverancen er som den man først har godkendt?", er i henhold til det John skriver med, at leverancen ikke altid svarer til ens sample.. Det synes jeg da er lidt utrygt. For ja, selvfølgelig vil der altid være nogle små fejl ind imellem, men synes det er skidt hvis man godkender en sample, sætter i produktion, og så når man får sin leverance, så er farven en hel anden end ens sample...

Altså Carina..

Alt kommer jo an på hvem din leverandør/producent er jo.

Som jeg skrev forinden, hvis de kan komme med referencer - så har du dem du kan gøre brug af, "var alt som i ønskede"

Nogle sender et stykke stof afsted, som så producent sender videre - og får en farvekode på.

Når det er sket, så bliver stoffet farvet derefter - så der vil ikke være problem med hvad farven angår.

Og tænker heller ikke der vil være variation mellem sample og færdig vareparti.

Hvis din leverandør har sine certifikater i orden.

Og kan give dig referencer.

Og er fleksibel.

Så ville jeg sige.... Go for it..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)