Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårligt design og manglende købelyst?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så gir jeg mig lige i kast med et spørgsmål.

Eftersom jeg startede min webshop med salg af eget tøj i november måned, ville jeg hører om i ville give et kritisk øjnkast  over siden.
Jeg har ikke selv lavet hjemmesiden, da det er et "preset". 

Jeg irrtitere mig selv over at hjemmesiden fungere på engelsk når min målgruppe kun er Danmark.

I kan jo tage et kig her:  http://www.kiwiwear.dk

Med venlig hilsen
Frederik Kulmbach

//Kiwiwear 

Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Som du også selv nævner, så er der et stort minus i at du har en side, hvorpå der både er engelske og danske tekster blandet, dette ser man med det samme, og for mig virker det uprofessionelt.

Inde på din om side, ville jeg også være lidt mere uddybende som nyoprettet, da det er her jeg selv læser for at se om siden virkser troværdig mm. her er der også en lille fejl med at ikke hele teksten i min browser vises med samme skriftstørrelse. 

Dette er bare de første ting angående hjemmesiden jeg lige falder over :)

Mvh.

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Kundehuset.eu Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Tja, der bliver nævnt små ting ved siden, som er ret vigtige. Men hvad med selve produktet? Det siger mig ikke det store, slet ikke med logo på tøjet. Jeg har forsand på tøj, mode osv. selvom jeg ikke går op i det som sådan.

Jeg ville udvide/skifte udvalget af produkterne og evt. få fikset de små fejl hos den, som har leveret siden.

Vh. 

Omed (:

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Manglende købelyst - No Wonder.   

Helt ærlig ikke ligefrem nogen side der indbyder hjemmeside hvor man gider købe.  Mega kedelige Standard produkter på klæbet et alt for stort logo, tilmed fremvist  på en kikset måde så man hverken kan se produktet eller farven ordentlig. 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Rasmus! :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg må desværre erklærer mig enig med de andre heri tråden. I min optik bør du genoverveje hele designet, og få implementeret et nyt. Webshoppen er en smule idéforladt, og ikke særlig kreativ. Det er tydeligt at du forsøger at skabe noget unikt og stilrent, op omkring dit brand. Det er desværre blevet så enkelt, at det virker som et kvik fix. 

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at gennemtænke hvordan du bør markedsfører dit brand, og dernæst indfører denne stil på webshoppen. 

Du har kastet dig ind på et svært og hårdt marked, hvor du virkelig skal spille med musklerne for at få markedsandele. Held og lykke :)

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Simon! 

Frederik 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omed.
Tak for henvendelsen.

Tøjet sælger faktisk udemærket, og jeg arbejder på nye produkter med nyt design for tiden. 
Tak for din synsvinkel.

Forsat god dag

Venlig hilsen
Frederik 

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret uenig i de andres kritik af siden, jeg finder den ret let og minimalistisk og det er en fin forandring.

En ændring jeg ville foretage er at jeg ville få varerne højere op på forsiden. Med min skærmopløsning (1280x800) kan jeg kun lige se toppen af tre varer. Måske du skulle rykke logoet op til venstre og "Hurtig levering - Billige priser - Sikker betaling" op til højre for logoet.

Teksterne/knapper og alt skal selvfølgelig være på det sprog din målgruppe taler. Så "ADD TO CART" mv. skal selvfølgelig rettes og er der ikke dansk sprog i softwaren må du skifte.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)