Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en idé, men er usikker på hvordan den skal føres ud i livet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
For nyligt fik jeg en spontan idé - jeg skal da starte en webshop, eller ihvertfald en hjemmeside hvorpå man kan købe både varer og oplevelser(som for eksempel rejser) der falder inde for samme kategori: Romantik. Her tænker jeg selvfølgelig champagne, chokolade, rejser for to osv.

Min idé finpudses stadig, dog er det ikke idéen jeg føler er det svære (men i må meget gerne give respons på det jeg har skrevet om den) men det at føre den ud i virkeligheden. Jeg har altid kunne anses for kreativ og impulsiv, men jeg har bare ikke den tekniske, økonomiske eller juridiske erfaring om opstart af erhverv, som det nok kræver før det kommer til at virke. Jeg ved hvordan jeg vil have siden til at se ud, og kan tegne en skitse af det, men jeg kan ikke få det på skærmen!

Lidt yderligere information om mig; jeg er kun 17. Mine forældre er villige til at godkende hvad end jeg laver og have det til at stå i deres navn, så længe det er migselv der styrer det hele. Jeg har begrænsede økonomiske midler. 

Jeg ville sætte meget pris på nogle råd, da dette bare er noget spontant jeg har fået super meget lyst til at gøre! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan altid starte med at lave en simpel webshop med f.eks kun et produkt - du kan så sætte dig ind i alle de ting det kræver at køre en webshop samt hvordan man laver den selv - alternativt kan du bestille en færdig webshop og efterfølgende tage dig af markedsføringen af dit enkelte produkt -  der er rigtig mange del elementer at have styr på og derfor foreslår jeg at du starter med at sælge et produkt og gøre dine erfaringer med hvor mange ting der skal til for at du får lavet en webshop der er synlig i google f.eks og udfordringen ved at skaffe besøgende og derefter få dem konverteret til kunder.

Der findes mange guides til al det tekniske, markedsresearch, konkurrentanalyser,SEO, markedsføring, webshop valg, facebook annoncer, adwords, nyhedsbreve, forretningsplan, billeder af produkter og fritlægning, betalinggateways, momsafregning, årsregnskab, fakturaer osv

Der er nok at få styr på, men en god øvelse at starte op med et produkt :)

En god ide er at gøre forarbejdet godt, dvs den indledende research hvor du skal dække et behov i markedet som gør at kunderne vil have dit produkt fremfor dine konkurrenters?

Vælg et emne du har forstand på eller har interesse for, det gør det nemmere at drive forretningen efterfølgende :) 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. 

Fedt at du vil gå igang. 

Du kan komme igang for okay billige penge. Brug wordpress og woocommerce, er du ikke selv en haj til det så find en her på amino eller på facebook. Husk dog at se nogle referencer, da der er mange udbydere og det er ikke alle der er lige dygtige. 

udover det kan du bruge yourpay som betalingsløsning, det er en god og billige måde at komme igang på, og du betaler kun når du har omsætning

Ole 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)