Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortbetaling - er der noget jeg mangler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal simpelthen se at få mig en ordentlig betalingsløsning på guidedemeditationer.dk. Jeg bliver ved at give mig selv den undskyldning at det er dyrt, men det er måske endnu dyrere at lade være fordi jeg så går glip af salg. I virkeligheden handler min modstand nok mest om at jeg føler mig enormt dum når jeg prøver at sætte mig ind i kravene til en indløsningsaftale, har hørt skrækhistorier om lange ventetider der bliver endnu længere af at der mangler en eller anden detalje i ens webshop - og derfor bare aldrig får det gjort.

Så ... er der en eller anden venlig Amino der har erfaring med at få oprettet indløsningsaftaler til webshops, som hurtigt kan overskue om der er noget jeg skal have rettet på http://guidedemeditationer.dk/ før jeg ansøger? 

Jeg synes umiddelbart jeg opfylder kravene, men så står der f.eks. (hapset fra ePay):

  • Du skal præsentere kortlogoer for de betalingskort, som dine kunder kan betale med på din hjemmeside. Du kan hente kortlogoerne her.
    Bemærk, at hvis du kun har en indløsningsaftale til Dankort, må du kun vise Dankort-logoet på din hjemmeside.
  • Siden, hvorpå dine kunder indtaster deres kortoplysninger, skal ligge på en SSL-sikret side/forbindelse.
  • Når dine kunder har gennemført deres betaling på din hjemmeside, skal de præsenteres for en kvittering.

Jeg kan jo ikke præsentere noget,have en side til indtastning eller vise hvordan det ser ud når man har gennemført et køb, før jeg faktisk har en løsning (andet end min nuværende PayPal-løsning) på siden - eller hvad? Hvordan griber man det an?

Af hjertet tak. :-)

Anja

Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anja.

Det Nets plejer at fokusere på, er om du skilter synligt med handelsbetingelser, cvr.nr. osv. - der ser det ud som om du er helt med.

M.h.t. til krypteret vindue, er det en opgave som varetages af e-pay, det har de helt styr på.

Du kan selvfølgelig ikke skilte med Dankort, før du kan tage det, så var det mig, ville jeg ringe til Nets og spørge dem om hvordan du forholder dig i et skift. Du vil jo ikke have en periode uden at kunne modtage betalinger. Jeg har gjort det ved flere lejligheder, det er søde, rare og meget hurtige til at svare.

Mvh

Lars

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Lars :-D

~
Anja 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Udfordringen med at vise kortlogoer på hjemmesiden, inden du kan modtage kortet, kan du løse ved fx at skrive en kort tekst ved logoerne, hvor du forklarer, at du er i gang med at få en aftale til disse kort (fx "Snart kan du betale med"). 

Alternativt så tag fat i indløseren og hør, hvordan I kan løse det.

Mvh.
Heine 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan også lave siden og sætte den op så den ikke fungerer/vises ved søgninger - det er der nogen der kan hjælpe med. Der kan du lave den helt som den skal være, som en ekstra side og dermed præsentere den korrekt for betalingsindløser

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I er nogle skattebasser - tak!

🐻
Anja

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)