Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Valitor og kan du så fortælle mig en ting?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser på Valitors hjemmeside:

"Valitor har en flexibel afregningsmodel. Det kan være 5 gange om ugen og op til en gang om måneden. Normalt afregner Valitor 1 gang om ugen. Hvis en forretningsdrivende modtager afregning om onsdagen, vil den omfatte transaktioner foretaget mandag til og med søndag, ugen forinden. Dette under forudsætning af, at ALLE batch fra POS-terminalen er indsendt dagligt. Den gennemsnitlige tid fra transaktion til afregning er 5 dage."

I virkeligheden går der 9-15 dage fra transaktion til afregning (webshop). Det synes jeg er meget lang tid i forhold til Nets, som afregner fra dag til dag (Visa/Dankort)

Jeg har prøvet at læse betingelserne igennem, men kan ikke finde andre afregningstider end ovenstående. Måske læser jeg et helt forkert sted og vil gerne vide, hvor man som ny kunde kan læse, at afregning med Valitor tager op til 15 dage.

Bruger du Valitor og hvordan fungerer afregningen for dig?

Mange hilsner Miriam

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

... jeg har forsøgt, at få en forklaring hos Valitor, men de svarer ikke tilbage på mine mails.

Før jeg skrev under på aftalen var de ellers super hurtige til at svare ;-)

Måske er der en helt enkel forklaring, jeg bare har overset, men kan altså ikke finde noget om den meget lange afregningsperiode hos Valitor i min kontrakt.

Er der ikke andre herinde, der bruger Valitor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)