Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere søges til 1 uge i sommerhus - vil du med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der hvis man lejer et sommerhus i en uge, og inviterer seks iværksættere til at bo der sammen 24/7.?

Dette eksperiment har jeg besluttet mig for at lave.
Vi har lige set noget i samme stil, med projektet "Tre-to-en.nu". - dog er det her ikke så omfattende endnu.

Vi er mange iværksættere der hverdag har udfordringer med likviditet, ingen sparringspartnere, manglende kompetence i vores projekter og overskud efter en lang arbejdsdag.
Kender du problemet? - så er her et tilbud.


D. 4 Jan 2015, tjekker de seks iværksættere/ildsjæle ind i afslappede omgivelser et sted i Danmark. Her skal de leve sammen og forsøge at skabe et koncept og en forretning der muligvis kan tages med fra sommerhuset og videre udvikles. De seks deltagere som skal danne teamet, vil blive udvalgt fra vidt forskellige kompetencer og baggrunde. 
DAG 1, vil være start kl. 08:00 med morgenmad, brainstorm og ide udvikling - SÅ ER VI IGANG.

Det vil være gratis at bo, men der må sættes lidt penge af til fælles madlavning og drikkevare.
(jeg satser på at få sponsoret et sommerhus i den uge).

Fanger det her din interesse, så send mig en mail med: Billede, cv, kompetencer og kort om hvorfor lige du skal have en plads i sommerhuset. Har du et projekt du allerede har gennemtænkt og vil forsøge at pitche for de andre, må du gerne lige kort fortælle hvad det omhandler.

SEND MAIL TIL: Steven@greenaway.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et godt intiativ i tager. Stor respekt for jeres projekt. Man kunne også tage en masse iværksættere med i forvejen etablerede virksomheder, også bruge hinandens erfaringer til at booste hinandens virksomheder op.

Jeg tror personligt på at det vil være fantastisk hvis man nu satte sig ned og fik nye input og ideer til ens projekt og samtidigt kunne give andre det samme. 

Men masser af held med jeres projekt.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk ide, havde jeg den mulighed for at tage fri, så havde jeg joinet :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)