Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Til Start Af Investeringsvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Smile

Jeg er 15 år gammel og jeg har altid godt kunne tænke mig at iværksætte noget, jeg vil noget med mit liv. Jeg har altid levet i en fattig familie, min far er i ribers, og min mor er arbejdsløs. Jeg har ingen opsparing, jeg har faktisk ingenting :( 

Men til det vigtige, jeg er god til at investere i de rigtige ting, det jeg gerne vil er at start en virksomhed der investere for andre mennesker, hjælper dem til at træffe de rigtige beslutninger om F.eks. Aktier og andet. Problemet er at jeg er 15 år gammel, og jeg kan godt forstå at man ikke har løst til at overdrage ansvaret for sine penge til en mindreårig. Men jeg vil gerne det her. 

Jeg vil derfor vide hvad det kræver: 

- Alder?
- Type virksomhed?

- Start kapital?

 - Uddannelse? 

- Andre vigtige informationer. 

Jeg har faktisk allerede tænkt på et navn, da mit efternavn er Jacobsen, tænkte jeg at kalde det Jacobsen Invest  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

GoSocialNetwork:

- Alder?
- Type virksomhed?

- Start kapital?

 - Uddannelse? 

- Andre vigtige informationer. 

18 år - du skal ikke regne med at få dispensation i statsamtet til en investeringsvirksomhed  så du har nok 3 år at lægge planer i

Copenhagen business school har en del uddannelser der er egnenede til formålet

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det tænkte jeg nok, men jeg vil gerne forberede mig bedst muligt til når jeg en dag får mulighed for at start mit eget op. Tak for dit svar.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)