Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min forretnings ide værd at arbejde på?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt Goddag :)

Jeg sidder og har en forretnings ide, men jeg ved ikke om den er helt forfærdelig, eller om den er god nok. Jeg kunne godt tænke mig, at lave en webshop, der sælger fitness udstyr. Det jeg gerne vil sælge, er de ting man kan have med i et fitnesscenter, sådan noget som drikkedunke, proteinpulver, træningshansker osv. Min webshop skal IKKE, sælge sådan noget, som vægtstænger, træningsmaskiner, træningsmåtter osv. Webshoppen skal sælge de produkter, som jeg selv ville bruge i et fitnesscenter. Min webshop skal være et sted, hvor man kan gå ind, for at købe alle de ting, man har brug for, så man kan være klar, til at tage i et fitness center. Jeg ved godt, at der er forrretninger, som allerede sælger de her ting i forvejen, der hvor jeg vil skille mig ud fra mængen, er når jeg gerne vil sælge, det træningsudstyr, som jeg synes er bedst, alt sammen på en webshop, så slipper kunderne for, at skulle købe fra flere forskellige forretninger eller webshops

Venlig Hilsen

Nicolai 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart vil jeg mene at din ide ikke er innovativ nok, nemt kan kopieres, der skal bruges meget til markedsføring kontra dine vare priser samt at der er så mange gode hjemmesider i forvejen at du vil bruge en masse tid og penge inden du overhovedet ser en krone før om måske et år??

Gå i tænkeboks, observer og kig på huller i markedet hvor du kan opfylde et behov man kan tjene penge på som er unikt og svært at kopiere :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  LetsGive.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm mangler en vinkel på hvordan du vil slå konkurrenterne? Hvordan adskiller du dig fra alle de andre som allerede tilbyder den slags? Hvorfor skal folk købe fra dig istedet for andre? Ingen tvivl i at der er mange penge i det område, men du skal være skarpere på hvordan du kan skille dig ud. 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest vil jeg sige mange tak, fordi du tog dig tid, til at læse mit indlæg, det var pænt af dig. Iværksætteri er nyt for mig, så der kommer slet ikke, bag på mig at ideen er dårlig, men man skal jo starte et sted, og så må jeg gøre mit bedste, for at blive en god iværksætter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis din ide bliver udført rigtig godt og med hårdt arbejde kan du godt omsætte - men du vil nok ikke tjene særlig meget kontra det arbejde der skal lægges i det!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg synes nu ikke det lyder som en dårlig idé - den skal bare tænkes godt igennem :-) Hvis du fokuserer på, hvordan du gør siden virkelig lækker og overskuelig + giver den fuld skalle med god kundeservice og produkter af kvalitet, så tror jeg godt det kan lykkes (måske du også kunne lave en blog, hvis det er noget du ved meget om?). Især her i januar er der nok mange der vil i gang med deres nytårsløfte om at træne og blive sunde ;-) Problematikken ligger måske lidt i, som det også tidligere er nævnt, at det muligvis er svært at tjene mange penge på. Især hvis alle produkterne er forholdsvis billige. 

//Louise

Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Du kan købe alt det du har brug for på blandt andet: Bodystore, bodylab, gymnordic, bodyman, getbig og fitnessnord

Medmindre du har kompetencer indenfor SEO, AdWords og et kæmpe budget, så kan man ikke betegne
din idé som god. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)