Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Mange, mange tak for at du gider giver så fin en feedback! Vi sætter meget stor pris på det - fedt

De designsmæssige punkter bygger lidt på, at det er et "fastlåst" dandomain-design, som sitet bygger på - men derfor er vi langt hen ad vejen alligevel enige i en del af det du siger. Synes du dog virkelig at der er for meget fonte? Hmm.. det må vi lige tage til efterretning, kan godt være at du har ret ;-)

Vi vil gerne sælge BÅDE slips og butterflies. Derfor har vi valgt et navn med "slips" i og et logo med en butterfly - for herved at udstråle, at begge kategorier er vigtige for os. Dog med risiko for at sætte sig mellem to stole.... Logoet er dog til revidering efter alle disse udmærkede kommentarer :-)

Mvh

Jesper, Slipsbanditten.dl

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton

Mange tak for din tid! Og mange tak for de pæne ord :-)

Nej,det har vi selv lavet (som du nok havde gættet). Vi har sat en "grafiker" på opgaven, og håber at have et nyt klart snart.

Mvh

Jesper, Slipsebanditten.dk

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FBT

Mange tak for din feedback! Fedt at du hider bruge din tid på os.

Ja, indkøbskurvens placeringen er "desværre" en del af det faste design, som vi har sat sitet op med. Vi synes dog den er ok - men ja, det kunne sikkert laves federe :-) Økonomien spillede dog også ind, da vi fik lavet sitet ;-)

Ja, vi tager kun dankort. MEN vi regner stærkt med at skulle "udvide" kortsortimentet, da vi har en del kunder efterhånden, som ryger i svinget pga "ukendt" betalingskort. Vi giver pt ca 1000 kr om året for VISA/dankortaftalen, og Mastercard mv vil koste det samme (har jeg hørt) - det kunne sagtens være pengene værd.. Er der nogle (gratis) løsninger, som du kan anbefale? Og har du måske links dertil?

På forhånd mange tak for din hjælp!

Mvh
Jesper, Slipsebanditten.dk 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Hvis i allerede har en aftale til 1000 kr. og det ikke går meget udover jeres budget og resultere i at i ikke har råd til lager og andre vigtige ting, så behold endelig den aftale.

De fleste gratis løsninger bliver dyrere i længden, men har man ikke det store kapital, så mener jeg at det er bedre, da men til den tid hvor at aftalen til 1000 kr. er billigere skulle man gerne have tjent nogle penge, og så har man råd til det der.

I forhold til indkøbskurven, så plejer man at kunne ændre det, dog ikke ved at indstille temaet, men ved at arbejde med lidt html og css. Når i har råd til det, kan i evt. tage fat i en programmør og få ham til at klare det for jer.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ok - mange tak for din vurdering!

Hvilke "gratis" løsninger vil du anbefale? Har du erfaringer med nogle selv?

Vi har standardaftalen med NETS, og har egentlig været fint tilfreds med den - men rigtignok - hvis vi kan betaler en% af omkostningerne, så er det jo også et tegn på, at der kommer penge i kassen - hvis vi skal betale mere end 1000kr.

Mvh

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Nu ved jeg ikke om dette kun er mig der har det sådan her. Så find lige ud af det inden i ændre noget :p

Jeg synes det er så irriterende når der er mere end et klik ind til de produkter jeg gerne vil se. Og jeg forlader siden med det samme hvis der er mere end et tryk. Jeg taler ikke om dem i har på forsiden, men når jeg trykker på ''Slips'' så skal jeg sgu også vælge om det skal være bredt, stribet, slike osv osv osv. Det jeg gerne vil er bare at se på nogle slips!

God aften! :)

Mvh

Lasse PEtersen

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tak for din tid og mange tak for din feedback!

ja, jeg kan godt se din pointe! Faktisk så kan scrolle ned under fx kategorien slips, og så kommer alle slips til syne (12 på hver side). Men jeg kan godt følge dig i, at det første man ser er underkategorierne... Måske virker det bare logisk for os, at man kan se alle slips ved at scrolle ned, fordi vi kender sitet - så det er bestemt en pointe, som vi tager med os. Tak for det!

Mvh

Jesper, Slipsebanditten.dk

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, load af siden er også med til at bestemme jeres ranking på google :) (Her også svartider fra serveren, derfor en god udbyder er vigtig)

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)