Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til iværksætterpraktik.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. jeg håber at en her på siden har tiden og lysten til at hjælpe mig og at dette indlæg er okay :)

Mit navn er Julie og jeg er 22 år og er ved at uddanne mig til multimediedesigner. Fra d. 12 januar og minimum 10 uger frem, skal jeg i praktik. Da jeg gennem en længere periode har gået med tanken om at være selvstændig og har derfor valgt iværksætterpraktik. Hvilket vil sige at komme i praktik i "egen" virksomhed. Idéen er at jeg vil sælge hjemmelavet produkter. Dette er dog ikke det afgørende, da formålet med praktikken ikke er at sælge produkter, men at lærer hvad det kræver at være selvstændig.

Men for at jeg kan udleve mit ønske, skal jeg finde en mentor. Det er her jeg håber at en af jer kan hjælpe mig.
Kravende til en mentor er at han/hun har erfaring med hvad det kræver at starte egen virksomhed. Det skal være en person som jeg må kontakte (evt. på mail) hvis jeg er kørt fast, eller har et spørgmål. Det er ikke et krav at personen har viden om multimediedesign, da det ikke er på det område min mentor skal hjælpe. Det er heller ikke et krav at min mentor skal vide alt :)

Så kort og godt, søger jeg en person som jeg må kontakte hvis jeg har spørgsmål ang. at starte egen virksomhed.
Send mig gerne en mail på kontakt@juliegroht.dk 

Mvh. Julie Groht

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige understrege at det ikke bliver hver dag man skal besvare spørgsmål.. Det bliver måske en gang om ugen og nogle uger måske slet ikke at jeg har brug for en mentor.

Hvis i har en idé til hvor jeg ellers kan søge mentor, modtager jeg meget gerne foreslag.

Skriv gerne her i tråden hvis du sender en mail :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)