Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af virksomhed med salg af FIFA coins

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har længe gået rundt og tænkt på ideen om at videresælge FIFA coins til ultimate team.

Simpelthen købe dem billigt ind i Kina hvor så at sælge dem videre med god fortjeneste. Simpel dropshipping.

Mit spørgsmål går bare på, om dette egentligt er lovligt, og hvad skal jeg i såfald være opmærksom på? Skal der betales afgift af dette?
Her er jo tale om fiktive coins.

//

Mathias Kock 

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kock:
Simpelthen købe dem billigt ind i Kina hvor så at sælge dem videre med god fortjeneste. Simpel dropshipping.

Det lyder umiddelbart ikke som om, at det du vil lave er dropshipping, da du selv, som jeg har forstået det vil sælge og levere dine coins til forbrugeren.


Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Planen er jo, at jeg først vil indkøbe coins, når en kunde køber hos mig. Derfor dropshipping.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kock:

Planen er jo, at jeg først vil indkøbe coins, når en kunde køber hos mig. Derfor dropshipping.

Men du køber dem hjem, for bagefter at levere dem til kunden. Så dropshipping ville jeg nok ikke vælge at kalde det. Men det kan nu være ligemeget, jeg bemærkede det bare Wink

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu at Mbossen, viser at det ikke er tilladt i forhold til deres reglement. Men altså hvis du vil være ligeglad, kan det formegentligt også lade sig gøre, men så det noget med at skifte bruger ofte mm.. Der ligger for meget arbejde i det, i forhold til din fortjeneste, og risikoen for at blive opdaget, eventuelt sagsøgt er for stor.

Mvh.
Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)