Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside? God webudvikler?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har en idé om en hjemmeside, der rent faktisk kunne fungere - markedet er der, idéen er god. MEN jeg har ingen anelse om hvor meget det ville koste, og så vidt jeg har forstået det, kommer det rigtig meget an på hvem man får til at lave siden. Jeg ved intet om webudvikling, så info fra jer ville være super.

For at forklare min idé lidt bedre, har jeg tænkt mig at lave en hjemmeside der skulle gå ud på at sælge brugt, eksklusivt tøj - kun for damerne (;)). Vintage butikker blomstrer over alt i København, og den slags butikker tager 50% af hver salg, hvilket er helt grotesk (efter min mening). I stedet ville brugerne her skulle betale enten et indskud for at få adgang til hjemmesiden, eller et billigt abonnement.

Siden skal altså være meget nem at bruge, meget pæn, overskuelig, med stort fokus på kvaliteten af produkterne. Derfor skal siden også være af god kvalitet.

Så, hvad kan/skal det her koste i alt? Som sagt, har jeg ingen erfaring med hjemmesider, så en klar oversigt over de forskellige udgifter ville være fantastisk!

På forhånd tak for hjælpen :-)

Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved ikke helt om denne idé er ligefrem "revolutionerende". Du kan godt få folk til at programmere den for få tusinde/hundrede. Det kommer meget an på, hvor kompleks den skal være. Kompleks betyder ikke, at den bliver mere uoverskuelig. Mere hvilke indstillinger du kan ændre på, hvordan det er sat op o.s.v.

Tilmeldt 13. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, og tak for svar.

Jeg har altså heller ikke sagt, at idéen var revolutionerende. Men nu er det jo heller ikke det eneste der tæller når det kommer til at få en side til at fungere, heldigvis. 

Det siden skal kunne, er at brugerne skal kunne lave deres egne annoncer, og dermed vælge mellem nogle farver, størrelser, mærker, pris, stand af produktet, selvfølgelig produkttypen. Man skal samtidig kunne søge på disse produkter, altså.... det er jo hvad man skal kunne på en webshop. Det jeg tænker man også skulle kunne gøre, er at lave overkategorier ift. lokalitet. Kunne opdele siden i fx København, Aarhus, Odense - så brugerne får en større frihed og så det bliver nemmere for dem at mødes og handle. Jeg ville ikke have betaling på siden mellem brugerne, men det skal være der så brugerne kan betale abonnement/indskud.

Det er et projekt, en idé, der selvfølgelig stadig skal tænkes over. Det jeg spørger om, er info omkring pris, gode råd for at få siden i gang..

Mvh

Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke så meget mere om præcis det, men det lyder meget avanceret. Billigt tror jeg ikke det bliver.

Men held og lykke. Glæder mig til at se dig i aftenshowet om et år.

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,
Hvis du sender mig en mail på miklas@shopekspert, så giver jeg gerne et skarpt tilbud
Håber vi snakkes ved
Vh
Miklas 

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Anne

Som jeg ser det afhænger det meget af hvordan du vælger at angribe projektet. Der findes i min optik flere muligheder for at løse dit behov. Den optimale er selvfølgelig er skræddersy en hjemmeside/webshop til dit koncept. Dette vil blive en omkostningsfuld omgang, da der vil ligge rigtig mange udviklertimer i projektet. 

Hvis jeg var dig ville jeg løse opgaven på følgende måde. Få udarbejdet en hjemmeside hvor de besøgende kan gennemføre et køb, hvorefter de får et kode og et brugernavn tilsendt pr. mail, som giver muligheden for at logge ind på webshoppen. Denne løsning vil være noget mere simpel, og derfor også billigere prisleje. 

Såfremt du vil have en konkret pris på løsning to, kan du smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så strikker vi en god pris sammen til dig. 

Hav en rigtig god aften :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

annecf:
. Det jeg spørger om, er info omkring pris,

Når først du har en kravsspecifikation på plads (og her er én side ikke nok) så kan du få en pris der måske ligger tæt op at hvad det vil koste.

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Det lyder som en god idé, jeg giver dig gerne en hånd. Skriv til mig så finder vi ud af noget :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)