Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr ombytning / returnering til webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Måske der er en webshopejer eller anden kyndig der kan hjælpe med svar på følgende spørgsmål:

Jeg køber en vare i en webshop der tilbyder fri fragt tur/retur samt 30 dages fuld returret.

Varen købes på udsalg i webshoppen om Fredagen, og leveres Mandag.

Mandag finder jeg ud af at varen ikke passer i størrelsen og den returneres for at få den i nummeret større.

Men nu kræves der så fuld pris for den ombyttede vare, da udsalget kun var gældende Fredag.

Er dette efter reglerne?

tak på forhånd for svar.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Men nu kræves der så fuld pris for den ombyttede vare, da udsalget kun var gældende Fredag.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med ovenstående linie - er det dig som køber, der kræver fuld pris for varen, altså ønsker at få mere retur end du gav for den ?

Hvis du har købt en vare på udsalg til 100 kr, og vil lever den tilbage da størrelsen ikke passer. Så burde du da kunne få de 100 kr tilbage.

Eller tænker du på portoen frem og tilbage for varen ? Hvis mine kunder ønsker at få en vare byttet, så betaler de for fragten til mig, og for fragten tilbage igen.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KS71,

tak for svar, jeg skal prøve at omformulere mig.

det er ikke på tale at jeg ønsker pengene for varen tilbage, og der er heller ikke problemer omkring fragt tur/retur.

jeg ønsker varen ombyttet til anden størrelse, da den tilsendte ikke passer.

men webshoppen ønsker så fuld pris for varen nu, da tilbuddet kun var gældende den dag jeg oprindeligt bestilte varen, som så viste sig at være forkert størrelse.

håber det er mere forståeligt.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så er jeg med :)

Jeg kender ikke lige den regel, men det skulle undre mig meget, hvis du ikke bare kan bytte lige over, så du kan skal betale for fragten. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)