Tak for et uddybende svar. 1. I forhold til teksten beholder vi det i 4 kolonner. Jeg har læst rigtig mange cases med webshops og tekst på forsiden, og har endnu ikke oplevet en, hvor det har givet en negativ effekt i forhold til konvertering (I hvert fald ikke med signifikant betydning) 2. Det får vi lige kigget på! 3. Den kommer til at få sit eget field og knap på et tidspunkt - bare ikke lige nu 4. :-) 5. Det er også meningen - ryger videre. 6. Enig! Den har vi rykket på mange gange (det er ikke mig, der sidder med vores koderi) 7+8. Stripe er midlertidigt (Burde jeg lige have sagt). Der kommer betalingsvindue i form af QuickPay og Epay, når vi har en NETS/Teller løsning. 9. Tak! 10. Den er vi opmærksom på. Planen er, at fordelene ikke skal være klikbare :) 11. Standard WooCommerce strings - de ryger væk med tiden, når vi gennemgår.. Eller når vi får feedback fra jer ;) Tusind tak for dit fede feedback! |
Hej Marcus,
De fire kolonner på forsiden nederst har utroligt meget tekst, og er sat ret uoverskueligt op. Det er måske heller ikke for de besøgendes skyld, men nærmere for Googles? :) I hvert fald ville jeg skære ned her, og kun have de vigtigste informationer i stedet.
Designet er også meget sort-hvidt-gråt. Er du sikker på du ikke vil "spice" det lidt op med en farve? :)