Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til vores nye webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino 

Længe siden jeg har postet noget her. 

Vi har netop åbnet op for vores nye webshop og mangler nogle friske øjne til at tage et kig på vores webshop. 

I må endelig smide en masse konstruktiv kritik til hjemmesiden. Tag dog forbehold for produkter, produktkategorier og pages med manglende tekster. Lige for tiden går timerne på at uploade produkter og få skrevet en masse godt indhold. 

Slå jer løs!

Link til webshoppen findes i min signatur :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Flot side, enkel og lige til. Faldt kun lige over 2 ting - hvilken betalingsmetoder modtager i? Som kunde gider jeg ikke at lede efter det, får det op i jeres super nice top med levering og fri fragt.

I bunden står der "submit to newsletter" kan den ikke laves om, så den står på dansk?

 

Venlig hilsen
Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Virkelig flot og enkelt side. Det eneste jeg lige kunne finde, var nogle engelske tekster rundt omkring. Få evt. rettet det til dansk :)

God vind med din webshop i fremtiden!

Med venlig hilsen 

Jonas Wiuff

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er alt for meget tekst i bunde af siden. Hvis der endelig skal være så meget tekst (sikkert pga. seo), og lad være med at lave colonner, det er svært at læse dsv.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback! 

Vi er opmærksomme på de manglende oversættelser og newsletter i vores footer. Den bliver fjernet inden længe, da vi har andre planer i forhold til vores email marketing

I forhold til teksten i bunden af siden, er det netop delt op i kolonner, for at gøre det lettere at læse. Jeg formoder ikke, at det er lettere at læse en sitewide wall of text? :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed ide at sælge kufferter.

Synes der mangler lidt opfriskende farver. Det er lidt for gråt. Måske komme med nogle friske sommer rejse farver. :)

Held og lykke fremover. :)

 

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler vist noget i teksten i bunden under "Kufferter" :)

"Hvilken kuffert skal jeg vælge?

Det er det helt store spørgsmål. Der er efterhånden rigtig stor forskel på, hvilke kufferter du kan vælge mellem på markedet. En kuffert er ikke bare en boks med en lås længere – nu skal du faktisk "

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper V. Jensen:

Der mangler vist noget i teksten i bunden under "Kufferter" :)

"Hvilken kuffert skal jeg vælge?

Det er det helt store spørgsmål. Der er efterhånden rigtig stor forskel på, hvilke kufferter du kan vælge mellem på markedet. En kuffert er ikke bare en boks med en lås længere – nu skal du faktisk "

Godt øje! Der var 4 ord for meget :) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Rigtig fed ide at sælge kufferter.

Synes der mangler lidt opfriskende farver. Det er lidt for gråt. Måske komme med nogle friske sommer rejse farver. :)

Held og lykke fremover. :)

Tak!

Lige nu arbejder vi på at få funktionaliteten i top, og derfor falder designet lidt bagud. Det er dog på vores roadmap :-))

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

1. Ifht. teksten i bunden så kan I evt gøre således - så bliver det nemmere at læse:

Spørgsmålet er dog stadig om der ikke bare er for meget tekst. Kunne en kortere tekst ikke gøre det ud for det? Evt. med nogle visuelle symboler - og links til "læs mere".

2. Facebook-boksen i bunden rodder rundt oveni nogle af jeres footer-links. (hvis mit browser vindue ikke fylder skærmen 100%)

3. Søge knappen kunne godt få mere udtryk som en knap - så jeg også forventer at der kommer et søgefelt frem.

4. Fonten i logoet er for stort - efter min smag.

5. Farven for boksen med succesbeskeden "Epic GTO CarbonFX Kuffert blev succesfuldt tilføjet til din kurv" kunne godt være mere passende til designet. Måske samme som læg-i-kurv-knappen.

6. Linjerne ved "Fragt og ekspedition" i kurven flyder lidt rundt. Det er svært at se hvilken funktion radio-knapperne har. (hvorfor skal jeg kunne vælge at betale for fragt, når jeg har retten til fri fragt?)

7. Feltet til "cardnumber" er hele tiden for langt og følger slet ikke det responsive design.

8. Beskrivelsen for betalingsfelterne er på engelsk.

9. Linjelængderne i handelsbetingelserne er næsten ulæseligt lange.

10. Klik på fordelene i toppen af siden sender mig til http://rejsegear.dk/fordele-hos-rejsegear/ hvor jeg ikke får nogen information.

11. Det virker lidt underligt med teksten her - kan I ikke beregne moms og forsendelse inden checkout?: "Bemærkning: Forsendelse og moms er vurderet og vil blive opdateret under checkout baseret på din regning og forsendelsesinformation."

God arbejdslyst

VH Jonathan

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)