Hej Marcus
1. Ifht. teksten i bunden så kan I evt gøre således - så bliver det nemmere at læse:
Spørgsmålet er dog stadig om der ikke bare er for meget tekst. Kunne en kortere tekst ikke gøre det ud for det? Evt. med nogle visuelle symboler - og links til "læs mere".
2. Facebook-boksen i bunden rodder rundt oveni nogle af jeres footer-links. (hvis mit browser vindue ikke fylder skærmen 100%)
3. Søge knappen kunne godt få mere udtryk som en knap - så jeg også forventer at der kommer et søgefelt frem.
4. Fonten i logoet er for stort - efter min smag.
5. Farven for boksen med succesbeskeden "Epic GTO CarbonFX Kuffert blev succesfuldt tilføjet til din kurv" kunne godt være mere passende til designet. Måske samme som læg-i-kurv-knappen.
6. Linjerne ved "Fragt og ekspedition" i kurven flyder lidt rundt. Det er svært at se hvilken funktion radio-knapperne har. (hvorfor skal jeg kunne vælge at betale for fragt, når jeg har retten til fri fragt?)
7. Feltet til "cardnumber" er hele tiden for langt og følger slet ikke det responsive design.
8. Beskrivelsen for betalingsfelterne er på engelsk.
9. Linjelængderne i handelsbetingelserne er næsten ulæseligt lange.
10. Klik på fordelene i toppen af siden sender mig til http://rejsegear.dk/fordele-hos-rejsegear/ hvor jeg ikke får nogen information.
11. Det virker lidt underligt med teksten her - kan I ikke beregne moms og forsendelse inden checkout?: "Bemærkning: Forsendelse og moms er vurderet og vil blive opdateret under checkout baseret på din regning og forsendelsesinformation."
God arbejdslyst
VH Jonathan