Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop udbyder søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Treasure Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler gode råd i junglen af udbydere.

Jeg skal bruge en web shop løsning/ og hosting, hvor der er skabeloner jeg selv kan arbejde og designe ud fra.

Jeg søger ikke efter en designer til at lave min side i første omgang. (det søger jeg først, hvis det går helt i ged for mig)

Der skal være en automatisk mobil løsning

Der skal være integreret B2B login

Jeg er i gang på wix.com, men der mangler vist en B2B løsning.

Har kigget lidt på Scannet, dog syntes jeg deres priser er i lidt overkanten, i forhold til hvad andre sider tilbyder, hvad mener du?

Kan se mange snakker om Magento, jeg finder dog rigtig mange forskellige udbydere, så igen er der en side du kan anbefale.

 

 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt af en jungle der ude...

SKAL det være en færdig, klik og du er igang løsning? 

Personligt mener jeg, at løsninger som Wix ikke holder i længden, hvis man er seriøs omkring sin webshop.

Jeg ville nok anbefale dig at få en freelancer til at sætte en webshop op til i enten Magento eller Prestashop. her kan du ihvertfald selv vælge tema osv, og der vil du også komme ud over begræsningerne som der f.eks. er i Wix. Alternativt kan du også se på Opencart, som jeg nok vil mene er det nemmeste system at arbejde med :)

Hvis du ikke vil hyre en freelancer kan du evt. også kaste dig ud i at gøre det selv, altså lave shoppen, købe domæne osv. Det er faktisk ikke så svært nu om dage, hvis du bare ligger tid og energi i det.

Hvis du vælger at lave det hele selv, så tjek lige den oversigt inden du køber webhotel (som jeg står bag) webhotel rabatkoder . Du kan jo lige så godt spare hvor du kan. 

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)