Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for din hjælp - HTML kode til tracking

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for at kunne tracke data fra andre webshops, helt nøjagtigt ordre prisen fra tak fra din ordre siden, derfor har jeg fundet dette system som kan klarer det for mig www.clickmeter.com nu er problemet bare, at når jeg har lavet koden som shoppen skal sætte ind, så skal der sættes et stykke unik kode ind, så man kan se ordre str. og man kan se i denne video, at de siger man skal have en udvikler til at gøre det

er det noget vi kan klarer selv? Eller er du udvikler og kan gøre det hurtigt, så send mig gerne en besked.

Vh Cecilie

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

jeg lavede en gang noget lignende i Google Analytics, som jeg kan se du allerede bruger på den side du linker til i din signatur. Hvis du gerne vil samle alle dine data i et system - Google Analytics - vil det give dig ét samlet overblik fremfor at have din besøgs statistik i ét system og resten i et andet system. Sig til hvis du har brug for hjælp, jeg giver din gerne en hånd.

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge det til affiliate marketing, og analytics kan ikke give mig oplysninger om ordre værdien, i de webshops jeg sammenarbejder med, så vidt jeg har forstået det-

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

hvis du sender mig et eksempel skal jeg prøve at svare så godt jeg kan. Jeg kiggede på den løsning jeg tidligere har lavet og ordre værdien blev sendt til analytics. Du kan sende mig en mail hvis du har lyst.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)