Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har tidligere spurgt efter feedback på min webshop http://stixer.dk , men da nogle mente, den var meget mørk, har jeg valgt at skifte hele temaet + nyt logo. Jeg vil gerne høre, hvad I synes om siden, og gerne hvad jeg skal lave om! Jeg har stadig nogle ting, jeg mangler at få på plads, så dem får i lige af vide, så I ikke spilder tiden på de mangler jeg allerede kender :)

-Jeg har ikke oplyst mit CVR-nummer nogle steder, da jeg er ved at skaffe et. Jeg kan ikke få PayMill på siden, før jeg har et CVR-nummer, så det kommer også først senere.

-Jeg bikser lidt med at få ændret sproget til dansk, men det er ret forvirrende. Det kunne være dejligt, hvis en eller anden havde en guide til det :)

Jeg synes selv siden er blevet rigtig flot, men jeg vil gerne høre jeres lidt mere professionelle mening.

Mvh

Mathias Julin - ha' en god dag :)

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side:)

Hvor har du fået lavet videoen henne?

Mvh

maja 

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Maja

Jeg har fået den lavet på Fiverr.com

Mvh

Mathias Julin

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Har du prøvet at sætte dig i en kundes sted?

Her er et par spørgsmål som måske sætter tankerne igang.

Når man lander på din side, kan man så inden for 2 sek. afkode hvad du sælger?

Tror du at dem der lander på din side med det samme kigger på din video for at finde ud af hvad du sælger?

Er dit sortiment stort, bred og dybt nok til en berettigelse af en webshop?

Kunne det være en overvejelse værd at have mere en den ene produkttype?

Vil kunderne have en mulighed for at finde din side?

Kan du hurtigt finde 5 søgeord, så kunderne kan finde din side?

jeg vil ikke tage dit initiativ fra dig og håbet om en succesfuld shop, men der er bare nogle basale ting som halter for at du kan få succesen.
Det er rigtig hyggeligt at lave og bygge en shop og man kan få rigtig mange timer til at gå med det, dog bør man jo lige have den overvejelse, om det her i sidste ende fører til et salg, eller det bare er sjov. 

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget har du givet for den?

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Et par ting.

Som du selv snakker om skal du have skiftet sprog.

Og som en anden nævner skal du have lidt mere information om hvad du laver som gør det tydeligt, evt et slogan "Stickers til macbooks" eller lignende.

Du skal have rettet dit afsnit: 

Det er nemt at forstå, hvordan vi arbejder. Vi har et stort sortiment og altid billige priser. Vi har 4 priskategorier for stickers: 59 DDK, 69 DDK, 79 DDK og 89 DDK og altid GRATIS forsendelse. Det er alt, ingen skjulte gebyrer.

Det hedder DKK ikke DDK nemlig.

Og det er super ærgerligt at du i din video har valgt at bruge @gmail.com når du nu har et domæne. Jeg kan samtidig ikke finde nogen kontakt info på siden andet end i videoen.

Ellers er siden simpel og pæn, men pas nu på med copyright på motiver som fx fra disney.

Mvh. Dennis Wiencken

Wiencken Electronics

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du har lavet den i Shopify.
Det med sprog er todelt.., på siderne er det - ofte - hardcodet, så du skal rette i koden.
I Cart og Checkout er der mulighed for at sætte sprog i admin -> setting -> checkout -> scroll ned til checkout language. Her kan du vælge en oversættelse som andre har lavet.., eller lave din egen.

Good luck.

/Morten 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Logoet skal være mindre, den fylder alt for meget. Det er irritations moment for de besøgende at de skal scrolle ned for at finde ud af hvad det hele handler om.

2. Videoen skal være i toppen og ikke i bunden. Det er en fed video i har på jeres hjemmeside, der både er informativ og godt lavet. Hvorfor i alverden befinder den sig i bunden?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Din webshop er enkel og hvid. Det er meget moderne - så fint.

Enig med Alexander R.B omkring logo. Skal være meget mindre. Videoen skal klart op i toppen.

Tror du skal arbejde lidt med dit slogan. Med mindre det er meget velovervejet, så er det ordsprog du leder efter nok "Stand out FROM the crowd" Desuden, når din webshop er så "snæver" (fsa. produkter) så vil det give god mening at lave et slogan hvori produktkategorien indgår.

Dine produkter ser fine ud, men overvej lige hvor mange du skal sælge for blot at hive dine omk. og en anstændig timebetaling hjem. Tror du skal overveje at føje flere produkter til.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det ser godt ud!

1. Logoet er stadig meget stort. Jeg ville gemme det i et hjørne:

2. Det er noget der irriteret mit øje ved "All you need is Love"-produktet. Det er simpelhen fordi det ikke er centreret på computeren. 
Det er klart at det ikke kan være centreret, da der kun er fire bogstaver og æblet ligesom sidder midt på computeren. Men måske et andet produkt kunne fungere godt som hovedprodukt?

3. Jeg svaner stadig farver på forsiden. Du må da have nogle stickers med farve..?

4. Når jeg er rullet ned på forsiden mangler jeg en knap eller lignende, så jeg kan komme videre til flere produkter - eller vælge produkt-kategorier..

5. Fremhæv gerne at du har fri fragt. På forsiden, produktsiden og også gerne i checkout.

God arbejdslyst.

Vh Jonathan 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)